Inlägg från: Anonym (Varning...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varning...)

SD gjorde bort sig totalt

Hm. Hitler var inte heller så himla cool, Stalin var inte häftig, Nordkoreas diktator är en jättebebis. Farliga, onda människor är inte häftiga och modiga, dom är just fega och patetiska. Men såg du att jag skrev farliga och onda? Underskatta aldrig huliganer eller överklassen som håller dom bakom ryggen...

• Anonym (Varning...)
    Anonym (GAGGA) skrev 2018-09-14 19:56:55 följande:

Sant. Stalin och Hitler var inte snälla alls. Alla människor med nån form av förnuft har tagit avstånd från deras idéer.

Nmr, SD, Asf mfl har inte sunt förnuft, dom är ideologiska huliganer varav vissa klär sig i Dressmankostymer men likväl skriver Seger eller Död på sociala medier om valresultats-fiaskot trots att dom är riksdagsledamöter.
  • Anonym (Varning...)
    Anonym (Sofia) skrev 2018-09-22 08:59:22 följande:

Ett av mina 2 barn har utländskt påbrå och jag tillhör själv (inte 100% men på mammas sida) en av grupperna som Björn Söder sa ?inte är svenskar? men jag röstade på SD. Jag tycker ärligt talat inte att det är ett rasistiskt parti. Inget i deras partiprogram är rasistiskt (om man vet vad rasist betyder på riktigt). Att vara kritiskt mot massinvandring från länder där man har helt andra värderingar än vi har här är inte att vara rasist.

Det finns absolut knäppisar i partiet som är rasister på riktigt (som kvinnan som sa att svenskar måste vara vita) men deras politik är inte rasistisk.

Däremot tror jag att de förlorade på det där med att sänka abortgränsen bland annat. Förstår absolut inte varför de måste ha kvar det i sitt partiprogram. Det finns ju inte ens nån kristen höger här på samma sätt som i USA, så för vems skull är det?

Om du inte fattar att SD?s politik är rasistisk är du ju totalt dum i huvet. Jag tror dock inte att du är dum i huvet utan att du ljuger för att slippa skämmas för att du stöttar ett rasistiskt parti.

Att göra skillnad på människor efter etnicitet och kultur som SD gör är rasism. Det är det som är rasism. Att säga att vita ska komma först och är viktigare, att muslimer ska ha lägre status än kristna, att Sverige inte ?klarar av? flyktingar för att dom just inte är härifrån, ser ut som oss och har våra gener och kultur, det är 100% rasism.

Du vill absolut inte kalla dig det och det ändrar inte fakta ett skit.
  • Anonym (Varning...)
    nihka skrev 2018-09-21 00:26:27 följande:

Herre Gud vad mycket text bara för att säga att du anser att din åsikt är den ändå vettiga. Jag tycker din logik hämtar betänkligt. Om man vill göra sig av med något ska man anamma det. Javisst För att bli av med med en stalker ska man bjuda hem honom. Hahaha! GÖR så du! SD är inget vanligt parti. Om de hade varit de hade de hittat samarbetspartners för länge sen. Man släpper inte fram deras tankegods. Klart det kan bildas mittenregeringar. Var inte så fantasilös. SDs skräck förstås! Inte mig emot.

Eller hur. Att samarbeta med fascister/nazister som även har haft sjuka idéer som att tvångsomhänderta gravida som snusar, förbjuda tobak, kriminalisera konstnärer osv bara för att få ha Kristersson som statsminister i 4 år är ju att totalt sälja ut och smutsa ner alliansen. Jag tycker dock att alliansen ska dela upp sig i 2, ett konservativt (utan diktatur-SD) och ett liberalt. Miljöpartiet borde gå med i det liberala ihop med C och L, Socialdemokraterna ska stå för sig själva och V och FI skulle kunna bilda en vänster-allians.
Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt