SD gjorde bort sig totalt
Trötta gamla slitna klyschor. Man kan inte tjata sig till regeringsinflytande. Så länge majoriteten inte vill att SD inte ska ha något inflytande så blir det också så oavsett vad SD vill.
Trötta gamla slitna klyschor. Man kan inte tjata sig till regeringsinflytande. Så länge majoriteten inte vill att SD inte ska ha något inflytande så blir det också så oavsett vad SD vill.
De har stort inflytande, sen att ingen vill erkänna detta är en annan sak.
Det är inget tjat om regeringsinflytande, utan bara ett konstaterande över vad uteslutandet har lett till. Eller vill du göra gällande att SD kommer att minska av att hållas borta från inflytande?
Jag är högst medveten om att partierna kommer att göra sitt yttersta för att hålla SD utestängda. Det har nog ingen missat. Jag har ej heller yppat något om att de inte skulle ha rätt att göra det.
Dock har jag rätt att tycka att det är en kontraproduktiv metod, när resultatet av den knappast gjort att SD minskat.
Måste säga att JÅ verkade vara ur balans på Skavlan som gjorde ett bra jobb att fråga ut karln vad han egentligen menar
www.svtplay.se/video/19313375/skavlan/skavlan-sasong-20-avsnitt-1
Svenska nyheter gjorde också ett förtydligande om varför Åkesson inte censureras av 'kulturmarxisterna'
www.svtplay.se/video/19313347/svenska-nyheter/svenska-nyheter-sasong-2-avsnitt-4