Inlägg från: Murresmäck |Visa alla inlägg
  • Murresmäck

För oss som tempar för att bli gravid

hej hej!! såhär ser min tempgrad ut och år nu inne på dag 11 i lutealfasen och temningen ser helt annorlunda ut denna månad. tempen höjs sakta men säkert varje dag. hoppas att de tagit sig. två dagar kvar till mens. vad tror ni? jag är så okunnig med det här. vet inte ens om appen hittat min sanna ägglossning än. tycker det är svårt. men vad ser ni?

• Murresmäck

förstod inte va du mena så la upp på två olika bilder!!

ska testa framöver om det inte tagit sig nu!! då blire test på äl!
  • Murresmäck

jag tempade varje dag men har varit sjuk så skrev in att det blev ogiltigt!!! hade högre temp idag än igår, 36,46 !!!

• Murresmäck

är inte arg :3 är bara irreterad själv för att jag inte förstår nått xD jag tackar för all hjälp jag får.. förstår bara inget utav appen osv :/

• Murresmäck

hej tack för tips :D

ja jag har varit inne å läst, tog ett strimmeltest idag å såg två streck (svagt) å varit så i många dagar är på bim-1 och tog ett clearblue men det stod (ikke gravid) så tror de e kört :/

skiiit!!

ja jag tror dom har fått ägglossningen fel för är inte gravid än :(

• Murresmäck

såhär såg testet ut imorse.. men negativt clearblue!

jag tycker att de skulle varit positivt på clearblue när jag har bim-1 ??? åhh allt känns så konstigt bara.

ja det är sant, men man har vättre koll om man vet när äl är :(

tycker ni det ser positivt ut?

huvudet snurrar med tankar..
  • Murresmäck

har 29-30 dagar lång cykel! å enligt NC så har jag en lutealfas på 11 dagar.. så vet inte hur jag ska räkna ut allt.

ja jag ser ett sträck med men bara konstigt att de e så svagt varje dag och clearblue neg..

tror mensen kommer komma, bara att fortsätta!!

appen har ändrat massa så har glömt när jag har mens,äl osv för att appen ändrar för varje cykel.. lite störande faktiskt :/

• Murresmäck

okej!! men har fått mensen runt dom här dagarna fom andra månaderna åh bärjar få känningar på den, ömma bröst osv. men får hoppas att de är sena symptom! tiden får visa ska försöka slappna av framöver!

hoppas de är som du säger att de bara e för tidigt än!! :D

• Murresmäck

okej! då får jag hålla tummarna!! men har lite värl i livmodern och är typ förstoppad (förlåt för infrotmationen) så kan va mensen på g.. vet inte vad symptomer för graviditet är. men bara å vänta å se :D

Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid