För oss som tempar för att bli gravid
Hej!
Jag funderar lite på nät ägglossning var. FF säger i måndags och NC säger i tisdags. Har ni någon erfarenhet om vilken app som brukar stämma bäst? NC har jag använt längre om det kan bero på det?

Hej!
Jag funderar lite på nät ägglossning var. FF säger i måndags och NC säger i tisdags. Har ni någon erfarenhet om vilken app som brukar stämma bäst? NC har jag använt längre om det kan bero på det?

Hej!
En fråga till er som har bra koll på tempning. Nu under Julen har jag gått och lagt mig senare än vanligt. Jag har dock tempat vid samma tid på morgonen och sen somnat om. Kan det vara så att tempen blir lite förskjuten och visar lägre än vad den vanligt vis gör för att jag går och lägger mig senare och inte hinner sova 8 timmar innan jag tempar?
Hej!
I eftermiddag fick jag äntligen glad gubbe på ägglossningstestet, några dagar sent. Problemet är att jag fått feber så vet inte hur jag ska göra med tempningen. Den kommer ju inte funka nu när jag har feber. Jag är även rädd för att febern ska förskjuta ägglossningen ännu mer. Är det någon av er som hört talas om det? Hoppas på att jag ägglossar ändå men kommer ju inte kunna få det bekräftat.