Inlägg från: Murresmäck |Visa alla inlägg
  • Murresmäck

För oss som tempar för att bli gravid

hej, tog ett nytt test imorse men då såg jag inge streck alls!!!

tempen igår var 36:46 och idag 36,43!! och enligt NC så ska jag ha mens idag.

tror det år kört :/

• Murresmäck

om NC har rätt om min ägglossning så är jag på äl + 11 idag.. så inget pluss så tror det är kört.. men ingen mens idag eller lägre temp!

• Murresmäck

hur vet man vilken dag man är på? vet inte ens om NC har fått in äl rätt :/ så vet inte om jag e på äl+11

• Murresmäck

har varit bäldigt noga med temp alla andra månaderna men denna va jag sjuk så blev ogiltiga temp därför de e lite!!

ja jag vet inte alls när jag har äl :/

• Murresmäck

jag slutade med p piller i mars men köpte NC I juli!

ja jag hoppas nc har rätt men ska börja testa med ältest nästa gång sambon kommer hem! ja jag ber till gud att de tagit sig endå. men har on i nedre delen av ryggen å molvärk i tjejmagen så det båder inte gott :( men hoppas hoppas!

• Murresmäck

jag har drömt massa drömmar, börjar få ont i brösten, lukten ändrats (känner mer). men inget sträck till på stickan. isåfall väldigt svagt och hög temp... åhhhhhhh

• Murresmäck

nej :( bor inte i staden utan bor i skogen så är inte enkelt å köpa .. har bara ett test kvar. åhh det e så jobbigt dehär :/

• Murresmäck

det här strecket fick jag för nån dag sen. men nu visas det ingenting på dom jag testat :/ att inget ska va enkelt :C
  • Murresmäck

det här strecket fick jag för nån dag sen. men nu visas det ingenting på dom jag testat :/ att inget ska va enkelt :C
  • Murresmäck

tror det är kört hörni..

brunrosa flytningar, dipp, och negativt test BIM+2

:(

helt förstörd
  • Murresmäck

hej!!

min ?vanliga? typ av mens är jäääääätte mycket värk. blir sängliggandes och jag känner när mensen kommer. att jag måste gå på toa å bajsa å då kommer mensen.

och fått dipp på mensdagen mellan 36,13-36-20. så under coverline. har aldrig haft såhär å känner ej igen detta. har bara brunrosa och lite. gått över 3 dagar men inget pluss. känner mig varm.

men inget mer än de :/

drömt mardrömmar i en vecka (väldigt ovanligt för mig)

as hungrig men de kan bero på att jag tränar!

har ingen värk, inga sammandragningar, ingen pms.

så det är konstigt :/

• Murresmäck

är så ledsen. vart ej gravid förra månaden å nu när jag har tämpat varjedag å var nära ägglossningen så tappa jag temepen å den gick sönder.. sååååå typiskt så inget tempande denna månad :(

• Murresmäck

ja alltså NC temp är känslig å den gick sönder i mollikyler så köpte en ny men de e försent med å tempa ägglossning... så typiskt :(

Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid