För oss som tempar för att bli gravid
hej, tog ett nytt test imorse men då såg jag inge streck alls!!!
tempen igår var 36:46 och idag 36,43!! och enligt NC så ska jag ha mens idag.
tror det år kört :/
hej, tog ett nytt test imorse men då såg jag inge streck alls!!!
tempen igår var 36:46 och idag 36,43!! och enligt NC så ska jag ha mens idag.
tror det år kört :/
om NC har rätt om min ägglossning så är jag på äl + 11 idag.. så inget pluss så tror det är kört.. men ingen mens idag eller lägre temp!

tempen. den har sjunkit och negativt test.. :(
hur vet man vilken dag man är på? vet inte ens om NC har fått in äl rätt :/ så vet inte om jag e på äl+11
den här gången på CD 19, förra på CD 17 åh före den CD 24 enligt NC..
har varit bäldigt noga med temp alla andra månaderna men denna va jag sjuk så blev ogiltiga temp därför de e lite!!
ja jag vet inte alls när jag har äl :/
jag slutade med p piller i mars men köpte NC I juli!
ja jag hoppas nc har rätt men ska börja testa med ältest nästa gång sambon kommer hem! ja jag ber till gud att de tagit sig endå. men har on i nedre delen av ryggen å molvärk i tjejmagen så det båder inte gott :( men hoppas hoppas!

jag har drömt massa drömmar, börjar få ont i brösten, lukten ändrats (känner mer). men inget sträck till på stickan. isåfall väldigt svagt och hög temp... åhhhhhhh
nej :( bor inte i staden utan bor i skogen så är inte enkelt å köpa .. har bara ett test kvar. åhh det e så jobbigt dehär :/

hej!!
min ?vanliga? typ av mens är jäääääätte mycket värk. blir sängliggandes och jag känner när mensen kommer. att jag måste gå på toa å bajsa å då kommer mensen.
och fått dipp på mensdagen mellan 36,13-36-20. så under coverline. har aldrig haft såhär å känner ej igen detta. har bara brunrosa och lite. gått över 3 dagar men inget pluss. känner mig varm.
men inget mer än de :/
drömt mardrömmar i en vecka (väldigt ovanligt för mig)
as hungrig men de kan bero på att jag tränar!
har ingen värk, inga sammandragningar, ingen pms.
så det är konstigt :/
är så ledsen. vart ej gravid förra månaden å nu när jag har tämpat varjedag å var nära ägglossningen så tappa jag temepen å den gick sönder.. sååååå typiskt så inget tempande denna månad :(
ja alltså NC temp är känslig å den gick sönder i mollikyler så köpte en ny men de e försent med å tempa ägglossning... så typiskt :(