FruW85 skrev 2019-01-24 09:58:10 följande:
Ja, av någon anledning så går dagarna SÅ långsamt då..
Ja, det är ju verkligen inte kul, men inte så mycket man kan göra..bara att "bryta ihop och komma igen" typ.. =/
Jag är på äl+17, tempen är fortfarande hög, jag har massor av symtom och möjligtvis ett svagt streck på stickan i morse...så jag hoppas, hoppas det blir något av det här :)
Ja, det är verkligen spännande där man börjar se mönstret och faktiskt förstår lite mer vad som är på gång och inte :P Hade en dipp dag 15 nu efter några dagar med en nedåtgående temp (lila kurvan på bilden jag la upp) så du kan ju gissa att jag var nojig då haha.
Gör du något mer än tempa? tänker äl-tester, håller koll på flytningar, livmodertappen osv? Det är ju annars ett bra komplement om man vill vara lite mer säker på vad som händer :) Har själv inte testat äl-tester och tycker livmodertappen är skitsvår att läsa av, men man lär sig väl tänker jag haha.
Men shit va spännande!! Hoppas det tog sig och går vägen!
Ja det är ju så man får göra, viktigt att framförallt låta sig vara ledsen och känna sorg tror jag!
Kan det vart en sådär dipp när det fäste sig eller var det för sent för ett sånt? Men ja, kan tänka mig din nervositet!
Har testat äl-tester och fick utslag förra månaden, men verkar inte vart någon äl då, för inte fått min mens och inge gravid är jag heller. O denna månaden hade jag tester från testlagret och har inte ens fått en antydan till ett andrasträck... Trodde de jämt visade två streck men att de endast var positiva om dom var lika starka eller starkare.... Flytningarna och tappen har jag testat också, men av någon anledning känner jag mig sådär äcklig och desperat.. Så försöker undvika det numer om jag inte känner av flytningarna tydligt, för d0 kan jag kika till i härligheten ????haha