Anonym (N) skrev 2019-01-24 09:45:43 följande:
Då är du lite rutinerad iallafall:)
Ja visst är det!
Ja ush, den väntan kan jag tänka mig är galen och jobbig! Hur ligger du till nu i din cykel?
Så tråkigt med missfall, beklagar!
Hahah ja det är kul, innan fick man ju bara vänta och se vad som hände liksom.. nu kan man ju följa kroppen på annat vis... (inte jag än)
Ja, av någon anledning så går dagarna SÅ långsamt då..
Ja, det är ju verkligen inte kul, men inte så mycket man kan göra..bara att "bryta ihop och komma igen" typ.. =/
Jag är på äl+17, tempen är fortfarande hög, jag har massor av symtom och möjligtvis ett svagt streck på stickan i morse...så jag hoppas, hoppas det blir något av det här :)
Ja, det är verkligen spännande där man börjar se mönstret och faktiskt förstår lite mer vad som är på gång och inte :P Hade en dipp dag 15 nu efter några dagar med en nedåtgående temp (lila kurvan på bilden jag la upp) så du kan ju gissa att jag var nojig då haha.
Gör du något mer än tempa? tänker äl-tester, håller koll på flytningar, livmodertappen osv? Det är ju annars ett bra komplement om man vill vara lite mer säker på vad som händer :) Har själv inte testat äl-tester och tycker livmodertappen är skitsvår att läsa av, men man lär sig väl tänker jag haha.