Anonym (måste kolla energin) skrev 2018-09-11 19:17:29 följande:
Vissa är superförbrännare och tränar man dessutom flera timmar om dagen så kan det bli så att man får äta extremt mycket.
Men det är ju inte direkt gratis så om jag vore du hade jag dragit ner på träningen och försökt få några timmar kroppsarbete i veckan istället, kan du inte jobba på flyttfirma eller med grovstäd/sanering eller nåt? Det är betald träning ju!
Jag som är kvinna och 45 kan inte äta mycket alls även om jag springer ett par mil i veckan.
07.15: Ett fröknäcke och en halv dl yoghurt, kaffe med mjölk när jag kommer till jobbet.
11.45 antingen en låda från Findus eller Dafgårds eller rester hemifrån, ej mer än två knytnävar stor mängd, och lägger till extra tomater/gurka. Köper inte lasagne eller liknande färdigrätter som har mer energi. Mer kaffe med en skvätt mjölk.
14.45 En frukt, oftast äpple, päron eller nektarin, en stor banan är för mycket för mig.
19.15 Middag hemma, husmanskost, ej mer än två knytnävar för då går jag upp i vikt.
Sen äter jag någon kaka på helgen och ibland glass eller godis en fredag men inget dagligt.
Måste bara fråga, hur mycket väger du? Det är ju extremt lite du äter på en dag. Ligger det ätstörningar bakom eller varför kan du inte äta mer?