Hur ofta äter ni under en arbetsdag?
Testa att lägga till mer kött kvarg öka äggmängden.
Min sambo håller sig inte mätt på gröt... han tänkte att det är ju nyttigt och billigt men istället gick han runt och var hungrig efter en timma eller 2...
Testa att lägga till mer kött kvarg öka äggmängden.
Min sambo håller sig inte mätt på gröt... han tänkte att det är ju nyttigt och billigt men istället gick han runt och var hungrig efter en timma eller 2...
Glömde att säga det där om svettningar. Jag har hypoglykemi, det är när blodsockret sjunker för lågt, första signalén är svettningar (sedan darrningar talsvårigheter mm) men det går över på 5 min om man äter socker...
Läs på om det och testa äta något sött nästa gång och se om svettningarna försvinner...
Fast något annat än just bara svettningar har jag inte som symtom. Svettningarna tar inte heller några fem minuter att gå över utan brukar sluta omdelbums när jag äter mig mätt. Äter jag ordentligt under hela dagen på regelbundna tider osv. svettas jag inte alls
Ja fast ibland kan det räcka med att äta en eller två bananer på inte ens 5 min.
Förresten äter jag ibland omelett till lunch eller middag. Brukar då använda 5-6 ägg, keso, rivna morötter/spenat eller 5-6 ägg, tonfisk, rivna morötter/spenat. Äter dock inte upp hela denna på en måltid. Om jag bara tar 5-6 ägg och rivna morötter eller spenat då äter jag upp hela. Sen brukar jag även ha ris eller liknande till.