Gravida i Luleå!
Hej! Jag gick just in i V. 6. Beräknad BF 13 Maj om allt går som det ska!
Hade varit jättekul att komma i kontakt med några ifrån Luleå och följas åt, gärna unga. Jag är 22 år gammal. Kram!
Hej! Jag gick just in i V. 6. Beräknad BF 13 Maj om allt går som det ska!
Hade varit jättekul att komma i kontakt med några ifrån Luleå och följas åt, gärna unga. Jag är 22 år gammal. Kram!
Ingen? ????
Är i v6+5. Verkar ha klarat mig från illamående ganska bra, dock har brösten exploderat till en kupa större och är sjukt ömma! Konstant molvärk.
Hade lite bruna små klumpar i små små flytningar de senaste två dagarna. 1177 säger dock att jag inte ska oroa mig... men hur gör man inte det?
Hej, jag har precis plussat, är gravid i vecka 4+2, kommer inte från Luleå men Piteå.
Har ett missfall i bagaget så är sjukt rädd att de ska hända igen och vågar inte riktigt hoppas på att de ska bli något än..
Hoppas att de går bra för dig! : )
Hej, jag har precis plussat, är gravid i vecka 4+2, kommer inte från Luleå men Piteå.
Har ett missfall i bagaget så är sjukt rädd att de ska hända igen och vågar inte riktigt hoppas på att de ska bli något än..
Hoppas att de går bra för dig! : )
Åh grattis! Hoppas du klarar dig denna gången, missfall låter så himla tråkigt!
Jag har fortfarande svårt att inse att jag är gravid ibland, det är en sån stor grej!
Jag förstår precis hur du känner, de här verkligen något jag längtar efter och vill så himla mycket, därför jag är så rädd att något ska hända..
men bara hålla tummarna och hoppas att dom första veckorna går fort!
Har du haft några mer flytningar?
Håller tummar och tår för dig! Mina veckor går jättefort! Har du några symptom?
Det sämsta du kan göra är nog att vörja läsa trådar om missfall och flytningar här på FL.. tror nog jag blev mer nojig än innan jag läste om sånt. Jag har inte haft fler flytningar sedan igår eftermiddag och eftersom det inte blöder på något sätt så tänkte jag avvakta att ringa Barnmorskan. Tänker att jag har en tid där i mitten av october, skulle jag fortfarande vara orolig så kan jag ju fråga om VUL då. Skulle något hända så finns det ju inget att göra ändå
Jag har inga direkta symtom, mer än att mina bröst är lite mer ömma än vanligt. Men är ju fortfarande så tidigt.
Har du fått några symtom? : )
Haft bruna flytningar under helgen och igår fick jag knallröd blödning när jag torkade mig på morgonen. Var på VUL idag där vi tycktes se ett tickande hjärta, men hon som gjorde VUL sa att fodtret är mindre än väntat. Typ vecka 6+0. Hon kunde inte se någon pågende blödning så hon bokade in mig på ett nytt VUL den 17e oktober. Spännande det här!
Haft bruna flytningar under helgen och igår fick jag knallröd blödning när jag torkade mig på morgonen. Var på VUL idag där vi tycktes se ett tickande hjärta, men hon som gjorde VUL sa att fodtret är mindre än väntat. Typ vecka 6+0. Hon kunde inte se någon pågende blödning så hon bokade in mig på ett nytt VUL den 17e oktober. Spännande det här!
Hur går de för dig? :)