Vi som blivit gravida efter IVF
Nu får man för alla gånger man sagt att man önskar man hade mer symptom. Det har verkligen smällt till sen en vecka tillbaka ungefär.
Här kommer mina.. är idag i 7+1.
Mardrömmar. Jisses vilka mardrömmar. Vaknar kl 03 varje natt och i princip gråter. Så hemska och verkliga.
Luktsinnet. ALLT luktar äckligt. Fy tusan. Stekt smör, jag döör. Så vidrigt. Och det mesta luktar sååå äckligt!!
Illamående kommer och går. Så fort jag inte äter. Tyvärr. Kommer väl sluta med en viktuppgång på 30 kilo om det fortsätter såhär :o
Trött. Oj. Så. Trööött. Känns som jag vill leva i soffan förevigt... så trött i både huvudet och kroppen. Helt slut inifrån och ut.
Så det det ut för mig nu. Hur går det för er med symptomen? Kräks ni ikapp allihopa? :p
allmän sjukdomskänsla, illamående vid tanken på mat (och i prinicp hela tiden) men mår inte illa när jag äter i alla fall. också sjukt trött vissa stunder så det känns som grus i ögonen. konstant lite yr/huvudvärk så känns som att jag går runt i ett töcken. Inga mardrömmar ialla fall, haleluja...;)
känner också att viktuppgången förmodligen kommer komma då jag inte tränar på samma sätt längre (lite frisk luft får mig tyvärr inte att må bättre heller..)
har du nåt tips på lite nyttigare snacks som också är gott? Läser att man inte ska försöka äta för mkt gluten etc - har börjat frossa lite i kiwi och clementiner vilket känns lite bättre i alla fall :)
Kram!! och hoppas inte det blir värre! Har inte kräkts här och ber att få slippa det då det är en av mina värsta farhågor.