skaffa en sträckare!
Jag har alltid haft komplex för min penis! Kort och tjock!
Jag har börjat kolla på möjligheterna att förstora den genom en operation men såg att det var dyrt och framförallt riskabelt.
När jag googlade vidare så kom det fram att det finns en hel hög med alternativ till en operation som enligt många ska fungera! - Penissträckare!
Det går ut på att man har en apparat på sig runt 6 timmar om dagen som sträcker ut penisen som kommer att öka lite i taget. Efter 1000 timmar så kan man öka en hel inch! (2.5 cm)
Jag förstår ju att reklamen för detta är överdriven men jag har läst på lite olika forum där människor sagt att det faktiskt fungerar!
Jag slänger ut frågan här på ett familjeliv där jag inbillar mig att det sitter mindre "kukfixerade" människor men som kanske ändå testat eller har haft en man som testat!
Fungerar det?
Det finns ju en drös med olika märken och ni behöver inte göra reklam för något. Som jag förstått det så fungerar dom ungefär på samma sätt!
Jag har blygsamma mål. Jag skulle vilja få en längd på 18 cm. Själva omkretsen struntar jag i.
Mitt mått idag är lite över 16 cm och runt 14 på omkretsen om man mäter mitt på penis.
Längden är mätt med linjalen intryckt mot pubisbenet.
Någon här som har erfarenheter av detta?