Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Hundras-vetare, titta hit! (Siberian husky)

Blandis utan tvekan. Alldeles för flufffig för en renrasig husket, ögonen är mindre och öronen sitter för högt och har typisk samojedklyvning/mittbena i pälsen emellan. Enligt mig alltså.

Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Aniiee
    H4llongr0ttan skrev 2018-09-13 22:30:08 följande:
    Tack för svar, uppskattas! Ja vi har ju som sagt börjat fundera kring det... Tycker hon har samojedens leende ansiktsuttryck ibland också. Har du själv en husky?
    Jag tänkte lite på samojed-smilet också, men det avgörande för det är ögonen och läpparna tillsammans. Så... typ.

Nej, jag har ingen huskey själv, men jag HAR en samojed (grannnen har huskeys som hon leker med).
  • Aniiee
    H4llongr0ttan skrev 2018-09-13 23:34:31 följande:
    Ahaa! Du har en samojed, men då så då vet du ju vilka drag min hund har utav den! :) Lite tråkigt kan jag tycka att man troligtvis blivit lurad men jag vet ju att jag inte kan vara säker utan papper liksom heller, men ändå...
    Har de fertila hundar av båda raser är det ju inte säkert att de vet själva.Det kan säkert har skett både en och två tjvparningar....
Svar på tråden Hundras-vetare, titta hit! (Siberian husky)