Inlägg från: Anonym (Pi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pi)

Hade ni gett bruden skuld?!?

Nej. Verkligen inte.

• Anonym (Pi)
    Anonym (Trams) skrev 2018-09-16 07:53:26 följande:

Nej. Begår självmord gör man för att man är psykiskt sjuk.Det är aldrig någon annans fel.

End of discussion.

Håller med. Vem fan begår självmord på grund av otrohet?? Känns inte som en stabil kille alls.
  • Anonym (Pi)
    Anonym (Paprika) skrev 2018-09-16 13:40:23 följande:

Alltså vännen lever ju än. Men mår skit!!

Eftersom han är psykiskt instabil så kanske hon inte har vågat lämna honom. Hon kanske har velat det länge men varit för snäll. Sen träffade hon någon och blev kär och så blev det som det blev.
  • Anonym (Pi)
    Anonym (Paprika) skrev 2018-09-16 13:48:07 följande:

Läste en artikel om att för män kan uppsägning och otrohet eller separation utan bakomliggande psykiskt orsaka självmord. En impulsgrej. Tror det stod så

Att köpa en snygg jacka som man egentligen inte behöver är en impulsgrej. En sista minuten-resa är en impulsgrej. Inte ett självmord. Då är det något innan som ÄR fel, även om man inte vet om det.

Om allt annat är bra i hans liv så känns det vansinnigt dumt och omoget att hota med självmord.
  • Anonym (Pi)
    Anonym (Paprika) skrev 2018-09-16 14:37:11 följande:

Han säger typ en psykolog kan inte göra otrohet och svek ogjort så därför är det ingen idé att gå dit!

Han ÄR sjuk. En martyr. Vill att du ska tycka synd om honom. Han vill inte ha hjälp, han vill bara beklaga sig och få uppmärksamhet.
  • Anonym (Pi)
    Visomvet1978 skrev 2018-09-16 15:31:14 följande:

Visst, TS ska bara ignorera honom för han försöker bara leka martyr när han berättar om sitt mående...

Jag äcklas av inlägg som dessa. Jag ber till Moses, Jesus och Muhammed att Pi aldrig någonsin börjar arbeta i vården!

Jag har sett flera såna här ta sig i kragen när jag ryter till dem. Sen tackar de mig.
  • Anonym (Pi)
    Anonym (Paprika) skrev 2018-09-16 15:28:01 följande:

Tjejen var hans allt.

Verkligen inte friskt.
Svar på tråden Hade ni gett bruden skuld?!?