• Klora

Ni som fått 2 embryon tillbaka

Hej

Tänkte höra med er som fått 2 embryon tillbaka, hur gick det? Blev ni gravida och blev det 1 eller 2 bebisar?

Jag fick i tisdags tillbaka 2 blastocyster, detta var ett FET, så inga hormoner denna gång, är på ruvardag 4 nu är lite nyfiken på hur det gick för andra som fått 2 tillbaka

• Svar på tråden Ni som fått 2 embryon tillbaka
  • Klora
    UndrandeSökare skrev 2018-09-15 20:17:22 följande:

Satte in 2st färska blastos som var normala kromosommässigt efter PGS. Blev gravid, men ena embryot släppte innan vul och kom ut genom blödning, och det andra blev en ofostrig graviditet (tom hinnsäck) upptäcktes vid vul i v.8+0.

Har 5 frysta blastos kvar, men kommer endast sätta in ett embryo i taget i fortsättningen.

Tråkigt att inga tog sig, men verkligen lycka till på nästa omgång
  • Klora
    authentic skrev 2018-09-16 12:40:03 följande:

Jag kom precis hem från kliniken nu och har idag satt in 2 blastisar, ET :)

Spännande nu är det bara den lååååånga väntan till testdag... jag hatar ruvardagar!
  • UndrandeSökare
    Klora skrev 2018-09-16 13:23:15 följande:
    Tråkigt att inga tog sig, men verkligen lycka till på nästa omgång
    Jo alltså båda tog sig.  dvs fäste, och jag hade hcg över 50.000, men pgr av mitt överaktiva immunförsvar så blev det en tom hinnsäck av den andra. Så jag har nu gjort LAD-test och det var för lågt och ska göra LIT-behandling 3 ggr innan nästa insättning så att jag inte ska få ofostrig graviditet nästa gång.
  • authentic
    Klora skrev 2018-09-16 13:24:20 följande:

Spännande nu är det bara den lååååånga väntan till testdag... jag hatar ruvardagar!

Hela ivf processen är en enda lång väntan men ruvardagarna är nog de värsta! När har du testdag?
  • Klora
    authentic skrev 2018-09-16 20:08:44 följande:

Hela ivf processen är en enda lång väntan men ruvardagarna är nog de värsta! När har du testdag?

Jag har testdag om 1 vecka, men skall ha min mens om 2 dagar så tänkte testa då om den inte kommer, när har du testdag?
  • Percafluviatilis

Jag satte också in två stycken i lördags! Dock tvådagars. Känner inget större hopp då jag inte tror att min livmoder fungerar som den ska. Aldrig sett ett plus. Bara gjort två återföringar innan denna.

• Klora

Jag tog ett test nu, fortfarande tidigt, är bara på ruvardag 6 men skall igentligen ha min medan i morgon. Kan ni oxå ana ngt?
  • Hontmail
    Klora skrev 2018-09-17 14:19:33 följande:

Jag tog ett test nu, fortfarande tidigt, är bara på ruvardag 6 men skall igentligen ha min medan i morgon. Kan ni oxå ana ngt?

Jag ser det! <3
  • Klora
    Hontmail skrev 2018-09-18 16:49:05 följande:

Jag ser det! <3

Tog ett nytt idag lycka!!
Svar på tråden Ni som fått 2 embryon tillbaka