Fryser så skakar efter varje dusch
Varför?!
Varför?!
Prova varmt vatten?
Fryser efter varmt vatten och kallt fattar inte
Feber?
Fryser efter varmt vatten och kallt fattar inte
Ifall det är precis när du gått ut ur duschen och inte hunnit torka av dig kan det ha nåt att göra med att vattnet du har kvar på dig efter att du duschat typ börjar ändra form när du slutar duscha och går ut ur duschen, alltså vatten kan ju vara i olika former typ - dvs fast, flytande och ånga, och när du slutar duscha och går ut ur duschen börjar det flytande vattnet du har på dig dunsta och bli till ånga, och då kan man frysa tror jag...eller ugh vet inte om jag är vidare bra på att förklara detta och jag kanske säger helt fel oxå för den delen, men har iaf för mig att det kan ha med såna här saker att göra
Ok det kan stämma för är dålig på torka mig efter dush
Så torkar jag mer noga löser detta sig? Inte ens tänkt på då jag ju duschar varmt och låter det droppa av
Så länge du har vatten kvar på kroppen så kyls den ner. Det spelar ingen roll vilken temperatur vattnet hade när du duschade.
Men fryser ju flera timmar efteråt även när jag är torr
Fryser också lätt i och efter dusch. Därför duschar jag i skållhett vatten. Såå skönt! Vrid på så varmt du kan tolerera utan att det bränner. Duscha så ett tag, efter en stund när huden vant sig kan du vrida ännu varmare. Brukar göra så några gånger tills jag är genomvarm i hela kroppen och tills jag känner att jag är "för" varm. Då vrider jag ner igen. Underbart nu när det blir kyligare i luften att värma sig i duschen på detta sätt.
Prova bada istallet ha ha
Blir nästan ännu mer frusen efter bad
Blir nästan ännu mer frusen efter bad
Eller det är höst rättare sagt
Vrid upp märmen inomhus.