Börjar ockdå bli lite trött faktiskt. Woho. Och sen har jag haft sjukt ont i huvudet hela dagen, så för ca 1,5h sen tog jag en alvedon. Nu har jag ont i magen istället... (var ibuprofen, och är känsligare mot den än typ riktig alvedon eller vad man ska säga). Aja. En sak går en annan kommer. Eller vad man brukar säga...
När jag väl blir sova trött kan jag inte hålla mig vaken. Då somnar jag inom 10min. Innan det år det omöjligt. Då kan jag va trött men sålänge jag inte känner att det är sova-trött så är de bara att snällt va vaken...
Ja, kontrollfreak som jag är gillar jag ju att ha kontroll... och det är ju svårt när man dover. Haha. Obehagligt att sova, det är det. Men nu har vi sen ca ett år tillbaka ett larm som gör att om någon rör sig in eller ut ur huset (alltså, vi säger om någon bryter upp ytterdörren och går in) så går larmet och direkt larmas någon form av vakt ut. Så nu känns det lättare för mig att slappna av än innan. Kan liksom tänka att folk har koll på huset även om jag råkar somna. Jätteskönt för mig.
Haha javisst sover man bort många år... wasted time typ haha
Ja, när det blir lättare kommer man uppskatta det mer. Skitigt att man behöver lida så jäkla mucket innan bara...
Så sant, kärlek är gratis men priset man betalar när någon dör... det är oersättligt.
Fy, om min mormor dör nu inom en snar framtid vet jag inte vad jag skulle göra. Förmodligen må ännu sämre, och förmosligen falla tillbaka i mitt självskadebeteende... usch. Vill verkligen inte det... nu när jag lycksts undvika det över ett år vill jag inte falla tillbaka... men eftersom jag inte är frisk än (pga fortfarande tänker mycket på det, det är fortfarande i vissa stunder lockande osv) så finns chansen att falla tillbaka... usch. Det är verkligen bland det värsta jag vet, självskadebeteende! Tar så himla mycket energi från en! Energi man skulle kunna ha till något annat! Något roligare! Men nu nog med detta. Vill inte trigga igång någon!
Usch, känner hur kag plötsligt fick ångest nu.. har konstigt nog haft en rätt bra kväll tills nu. Men... nu slog ångesten till... kanske för jag hörde något mystiskt ljud i huset och börjar oroa mig för det nu...
Aja natti, nu ska här nanas kudde! Hoppas du får en bra natts sömn!