• Tiffany

    MMORPG

    Jag söker såna spel, någon som kan tipsa om något? 

  • Svar på tråden MMORPG
  • Tiffany

    Tack för tipsen. Ska kika på dem!

    Gärna ett där man ev kan ladda ner o spela gratis el ngt man ialf kan testa gratis. Gillar färglatt och små söta djur drakar osv.samt att man kan vara med i en guild och team

  • Lilyje
    Tiffany skrev 2018-09-17 05:23:26 följande:

    Tack för tipsen. Ska kika på dem!

    Gärna ett där man ev kan ladda ner o spela gratis el ngt man ialf kan testa gratis. Gillar färglatt och små söta djur drakar osv.samt att man kan vara med i en guild och team


    WoW kan man spela gratis upp till en viss level, väldigt fäegglatt och gulligt. Lineage 2 tror jag man kan spela gratis med, men i L2 är man mycket mer beroende av sin klan.
  • Anonym (Rationell)
    Lilyje skrev 2018-09-17 05:20:41 följande:
    Kul! Jag spelar faktiskt utopia :)
    Jag med, kommer alltid tillbaka till Utopia :) 
  • Spislucka

    WoW är gratis i 10 dagar. Och då kan du bara komma till level 20 Om jag minns rätt. Sen får du göra nytt konto. Vill du spela fullt ut så är de nog 5 - 6 expansioner att köpa till. Och om jag precis kollade rätt så finns de ett paketpris på world of warcraft hemsida för ca 600 kr.

  • Meriall

    Oj finns utopia fortfarande? :O

    Annars är guild wars 2 ett roligt mmorpg om man vill ha kul i levlandet och inte bara endgame (som wow).

  • Anonym (Rationell)
    Meriall skrev 2018-09-17 07:40:21 följande:

    Oj finns utopia fortfarande? :O

    Annars är guild wars 2 ett roligt mmorpg om man vill ha kul i levlandet och inte bara endgame (som wow).


    Jajamen. Vi är ett par tusen tappra spelare som inte gett upp än.
  • JLES

    Jag spelar fortfarande WoW! Tyvärr är det inte gratis men det bästa MMORPG?t enligt mig :D

  • Anonym (Rationell)
    Skölden89 skrev 2018-09-26 08:18:14 följande:
    Vad skulle du ge spelet för betyg? Är det bra grafik?
    Det är... ingen grafik. Det är ett textbaserat spel som man spelar i webbläsaren. 9/10 i betyg.
Svar på tråden MMORPG