Vad vill du tjej få för komplimanger?
Så att det inte känns ytligt?
Så att det inte känns ytligt?
Att man gillar den jag är, inte ett ord om mitt utseende vill jag ha, oavsett vad det är.
Det beror ju i vilken ålder jag är i och om det bara är ett få komplimanger och inte stör så är det väl okej i min åsikt
Varierar. Mitt senaste Tinderligg förklarade hur fin min fitta var. Gillade att mina yttre blygdläppar ligger innanför de inre.
Antingen om personligheten eller om tex ögonen eller leendet. Inget som kan ha någon sexuell underton.
Tycker den finaste komplimangen är när någon genuint är intresserad av att veta vad jag tycker och tänker etc! Hellre bli lyssnad på en komplimanger om utseende etc. Men om det ska bli en komplimang av det så typ ?vad kul att prata/vara med dig!?
Fast allra bäst är kanske en kombination, så länge det är äkta och kommer från ditt hjärta.
Tycker den finaste komplimangen är när någon genuint är intresserad av att veta vad jag tycker och tänker etc! Hellre bli lyssnad på en komplimanger om utseende etc. Men om det ska bli en komplimang av det så typ ?vad kul att prata/vara med dig!?
Fast allra bäst är kanske en kombination, så länge det är äkta och kommer från ditt hjärta.
Det är väl så numera, eftersom tjejer lägger ner så mycket tid på utseendet så vill de belönas för det.
Yta är viktigast.
Behöver inte vara komplimanger av ord utan mer att man tar sig tid för att vara med mig eller bara tar sig tid för mig.
Det är den bästa komplimangen jag kan få.
Att jag är värd att lyssna på, att jag är värd att ses som person, att jag är värd tiden det tar att göra något som jag tycker är kul enbart för att glädja mig osv.
Att jag är värd att någon bryr sig om mig.
Att jag blir respekterad som person och för det jag tror på.
Det skulle jag tro mer på och uppskatta mer än ord som sägs bara för att man måste och sedan finns det ingen tyngd i dem alls som bevisar det man sa...
Ja, så tänkte jag också. Gav en tjej komplimanger för sånt jag var imponerad av hos henne, och för hur jag tyckte hon verkade. Ingen komplimang för hennes utseende. Det var tydligen det hon mest ville ha, för det hittade hos en annan.