Mangoodream skrev 2018-10-14 12:57:21 följande:
Ja man pendlar mellan olika sinnesstämningar. Bara att hoppa upp på hästen och göra om allt igen. Min kille är helt emot äggdonation så om det inte fungerar med ivf i Sverige kommer vi åka till Riga och göra pgd. Då tar de alla kromsomtester och kön och sätter tillbaka friska embryon. De som är problemet med vår ålder att många ägg kan vara defekta med olika kromosomfel att de inte fortsätter dela sig och blir tidiga missfall. Varför frös man inte in ägg tidigare:(. Vi ska på nytt läkarbesök och planera in nästa omgång och dosering av sprutor. Fick 300 Gonal - f förra gången till en början som vi ökade till 375 på slutet. Fick 4 ägg och tre befruktade. Skulle vara skönt om man kunde få till frysen och blastocyst. Kram
Så tråkigt att det inte gick vägen denna gång!
Vi fick ut sju ägg i onsdags förra veckan, fem blev befruktade och en blastocyst blev insatt igår, då hade de fryst en blastocyst och skulle vänta tills idag med att frysa de sista tre.
Jag tycker det är helt vedervärdigt att gå och vänta och känna efter hela tiden, kan inte koncentrera mig på någonting annat...
Ska testa och meddela kliniken 31/10, känns som år tills dess, har ju dessutom fem missfall bakom mig så jag väntar väl egentligen mest på en blödning :(