• Anonym (Bd)

Vid bdsm. Får hon extra smisk på natten om hon varit gnällig och tjatig under dagen?

Min tjej vill sluta tjata och gnälla och föreslog att vi skulle öka på smiskandet på natten om hon varit olydig under dagen

Win win

Någon som gjort samma? Funkar det?

• Svar på tråden Vid bdsm. Får hon extra smisk på natten om hon varit gnällig och tjatig under dagen?
  • Anonym (Fun)

Inte direkt uttalat. Men nog kan jag få duktigt med smisk om herrn tycker att jag uppfört mig illa under dagen/kvällen Men det blir dubbelt, iom att jag älskar att få smisk så blir det samtidigt en form av belöning..

• Anonym (Swing for fun)

Absolut inte. Man kan inte belöna en slav som misskött sig. Smisk, pisk, smärta och alla former av kroppskontakt är belöningar för en masochist. En bestraffning är att inte få dessa belöningar eller att tvingas göra tråkiga saker som att städa toaletter, vaxa bilen och liknande.

• Anonym (Olydig)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-20 07:53:38 följande:

Absolut inte. Man kan inte belöna en slav som misskött sig. Smisk, pisk, smärta och alla former av kroppskontakt är belöningar för en masochist. En bestraffning är att inte få dessa belöningar eller att tvingas göra tråkiga saker som att städa toaletter, vaxa bilen och liknande.

Jag kan bestraffas med en risbastu. Det svider mer än vad jag klarar av och generellt tycker jag inte det är skönt att få hårt smisk. Men jag älskar känslan över att HA FÅTT smisk hårt och länger över masters knän.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Olydig) skrev 2018-09-20 09:29:25 följande:

Jag kan bestraffas med en risbastu. Det svider mer än vad jag klarar av och generellt tycker jag inte det är skönt att få hårt smisk. Men jag älskar känslan över att HA FÅTT smisk hårt och länger över masters knän.

Således en belöningskänsla för valpigt bettende och så kan man inte ha det i min värld.
  • Anonym (Olydig)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-20 09:32:04 följande:

Således en belöningskänsla för valpigt bettende och så kan man inte ha det i min värld.

Fast medan det pågår gråter jag och sprattlar förtvivlat. Straffet blir under en begränsad tid, sedan känns det bra igen.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Olydig) skrev 2018-09-20 09:33:16 följande:

Fast medan det pågår gråter jag och sprattlar förtvivlat. Straffet blir under en begränsad tid, sedan känns det bra igen.

Det är självklart upp till er hur ni väljer att leka och vilket ramverk ni vill ha. Men för mig är det helt bakvänt att straffa med belönande känslor. Kan bero på att jag själv är något mångas ögon så motsägelsefullt som en dominant masochist med klart sadistiska drag. Det betyder att jag är dominant till min läggning men att jag njuter av både känna och ge smärta under kontrollerade och överenskomna former. Det vill säga jag leker nästan uteslutande med slavinor som har en utpräglad masochistisk läggning. Är sedan 10 år tillbaka upplockad från golvet då det inte fungerade med min person att försöka vara undergiven men min masochistisk läggning har jag kvar och också odlar med lekkamrater som förstår att man kan vara masochist utan att vara undergiven. Finns som sagt många olika sexuella uttryck och det är viktigt att förstå och hantera dessa på ett respektfullt sätt om alla parter skall få sina behov tillgodosedda. Som alltid kommunikation och åter kommunikation sedan får man leka hur man vill bara det finns ett samtycke.
Svar på tråden Vid bdsm. Får hon extra smisk på natten om hon varit gnällig och tjatig under dagen?