• Anonym (Mac)

Jag vill inte ha dig!

Tröttande trög tjej som inte förstår jag vill inte ha henne.

Jag hör aldrig av mig först.

Bryr mig inte hur hon mår eller vad som händer i hennes liv.

Varför fortsätter hon kontakta & skriva till mig när ignorerar henne? Svarade tidigare för att vara en gentleman, nu svarar jag inte alls.

Är hon svagbegåvad?

• Svar på tråden Jag vill inte ha dig!
  • Anonym (Mac)
    Anonym (Fia) skrev 2018-09-20 09:11:43 följande:

Men är du svagbegåvad eller?! Säg tydligt till henne att du inte är intresserad i stället!

Om du svarar då och då så tror hon kanske att hon fortfarande har en chans. Var tydlig!

Om man inte visar intresse & svarar vänligt på frågor, är jag den svagbegåvade då? Själv hade jag inte fortsatt skriva till någon som både är kort, inte hör av sig själv & inte svarar.
  • Anonym (Mac)

All right!

Ska svara henne nu att jag är inte intresserad.

Vi har träffats?

• Anonym (Mac)
    Anonym (Men ändå) skrev 2018-09-20 11:32:32 följande:

Tar du dig tid att skriva ett anonymt inlägg på fl. Ja du låter ju väldigt trovärdig här, du kanske är rädd trots allt.

Jag är intresserad av fl. Därför tar jag mig tid att skriva här! Rädd för vad?
  • Anonym (Mac)

Har berättat för henne nu att jag inte är intresserad ! Inte hon som varit tröttande trög, jag som varit trög för jag har tydligen gett fel signaler. Hädanefter kommer jag aldrig mer spela efter sociala regler, kommer säga rakt ut om jag inte är intresserad!

Hon har legat på med kontakten för hon har tydligen velat ha svar på vad jag verkligen vill, då hon haft tankar på att reparera med sitt ex. My bad!!

Svar på tråden Jag vill inte ha dig!