• Anonym (Vadfan?)

Varför är många så fixerade vid "extra opassande" otrohet?

Med "extra opassande" menar jag otrohet tillsammans med personer som svärmor, svärfar, svåger, svägerska, styvdotter, styvson, nära vänner till partners och liknande. I porr och även kanske i verkliga livet (jag betvivlar detta starkt) så är den typen av "tema" väldigt vanligt.

Så även om folk (förhoppningsvis) inte sysslar med sådant i verkliga livet, så verkar det vara väldigt vanligt att fantisera om.

Vad jag är närmast sjukligt nyfiken på är varför? Varför lockar en otrohetsfantasi om svärmor mer än tex. utomlands på konferens med någon man aldrig kommer träffa igen?

Är det så enkelt som att ju mer fel person man är med/fantiserar om ju bättre blir det? Isåfall varför?

Jag är nyfiken på era funderingar i ämnet...vad är grejen liksom? Det är ju bara destruktivt och dumt, jag fattar inte riktigt grejen... 

• Svar på tråden Varför är många så fixerade vid "extra opassande" otrohet?
  • Anonym (XxX)

För att en främling på en konferens har du inget ansikte på, det har du på de i din närhet. Jag testar ibland att fantisera om de i min närhet, det brukar inte funka så bra för mig.

• Anonym (hurkieball)

Var en tråd här förut som löd : " Din mest opassande sexpartner ", eller nåt liknande. Försök att hitta den du , så ser du. Helt otroligt, men mycket är nog fantasi.

• Anonym (G)
    Anonym (XxX) skrev 2018-09-20 18:23:13 följande:
    För att en främling på en konferens har du inget ansikte på, det har du på de i din närhet. Jag testar ibland att fantisera om de i min närhet, det brukar inte funka så bra för mig.
    Håller med
  • Wowbagger2000

Men om det bara är fantasier, så är det väl varken destruktivt eller dumt?

Men dom fantasi kan det ju vars hetare iom att det är mer förnbudet med frugans syster än random finska på färjan....

• Anonym (Vadfan?)
    Wowbagger2000 skrev 2018-09-20 19:03:42 följande:

Men om det bara är fantasier, så är det väl varken destruktivt eller dumt?

Men dom fantasi kan det ju vars hetare iom att det är mer förnbudet med frugans syster än random finska på färjan....

Att kåta upp sig över någon opassande man ofta träffar är väldigt dumt och eventuellt destruktivt. Om du ofta sexfantiserar om din frus syster, hur stor är risken att hon skulle kunna lyckas förföra dig då om hon ville? Gissningsvis ganska hög.

Det är att leka med elden. Internet är fullt av porr (Även sådan som inte innehåller tabu-teman), så det finns ingen anledning att ligga där och runka till fantasier om din frus syster. 
  • Anonym (Tabu)

Jag skulle tippa på att tanken på att det är nåt väldigt förbjudet och tabu är eggande.

• Wowbagger2000
    Anonym (Vadfan?) skrev 2018-09-20 19:24:20 följande:

Att kåta upp sig över någon opassande man ofta träffar är väldigt dumt och eventuellt destruktivt. Om du ofta sexfantiserar om din frus syster, hur stor är risken att hon skulle kunna lyckas förföra dig då om hon ville? Gissningsvis ganska hög.

Det är att leka med elden. Internet är fullt av porr (Även sådan som inte innehåller tabu-teman), så det finns ingen anledning att ligga där och runka till fantasier om din frus syster. 

Tror de flesta faktiskt kan skilja på fantasi och verklighet... Bara för att man har lite fantasier om förbjudna sexuella relationer betyder det inte att man är det minsta sugen på att göra verklighet av det.

För övrigt var det exempel, inte min personliga fantasi, hade turen att få den hetaste av de 3 systrarna...
  • Anonym (lite salt)

Ju mer förbjudet desto mer kittlande?

• Anonym (ingen fantasi)
    Anonym (Vadfan?) skrev 2018-09-20 17:54:17 följande:

Med "extra opassande" menar jag otrohet tillsammans med personer som svärmor, svärfar, svåger, svägerska, styvdotter, styvson, nära vänner till partners och liknande. I porr och även kanske i verkliga livet (jag betvivlar detta starkt) så är den typen av "tema" väldigt vanligt.

Så även om folk (förhoppningsvis) inte sysslar med sådant i verkliga livet, så verkar det vara väldigt vanligt att fantisera om.

Vad jag är närmast sjukligt nyfiken på är varför? Varför lockar en otrohetsfantasi om svärmor mer än tex. utomlands på konferens med någon man aldrig kommer träffa igen?

Är det så enkelt som att ju mer fel person man är med/fantiserar om ju bättre blir det? Isåfall varför?

Jag är nyfiken på era funderingar i ämnet...vad är grejen liksom? Det är ju bara destruktivt och dumt, jag fattar inte riktigt grejen... 

Vad får dig att tro att folk inte gör det i verkligheten? När man läst trådar på FL ett tag så inser man snart att verkligheten överskrider de snaskigaste fantasier du kan komma på. Folk verkar helt enkelt tappa vettet helt och hållet när det pirrar till i trosan eller kallingarna.

Varför folk tänder på sånt? För att vissa tänder på saker som är tabu, ju sjukare desto mer spännande. Många verkar tycka att det är hemlighetsmakeriet, smusslandet och det förbjudna som är en av höjdpunkterna i en otrohet... och vad kan vara mer förbjudet än att dra över svärmor i farstun när frugan lägger barnen?

Klart att svek och lögner är destruktivt, men vem har sagt att människor är kloka? Skrapar man lite på ytan så verkar vi snarare vara halvt jävla galna allihopa.
  • Anonym (Hygglo)

För att det är "två svek". Bägge känner "dig"

Svar på tråden Varför är många så fixerade vid "extra opassande" otrohet?