• Anonym (Nyfiken)

Intim piercing

Ni som har en piercing i underlivet, hur känns det? Skaver det om man har tajta jeans på sig? Lätt att byta smycke? Blir det annorlunda på nåt sätt att ha sex?

Anledningen till att jag undrar är för att jag är sugen på att göra en själv.

• Svar på tråden Intim piercing
  • Anonym (Luke Haines.)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-09-22 13:28:49 följande:

Ni som har en piercing i underlivet, hur känns det? Skaver det om man har tajta jeans på sig? Lätt att byta smycke? Blir det annorlunda på nåt sätt att ha sex?

Anledningen till att jag undrar är för att jag är sugen på att göra en själv.

Pierca dig i blygdläppen?
    Hade låtit professionell yrkesutövare göra det.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Luke Haines.) skrev 2018-09-22 13:31:50 följande:

Pierca dig i blygdläppen?

Hade låtit professionell yrkesutövare göra det.

Ja, självklart ska det göras av utbildad personal på salong
  • Anonym (Luke Haines.)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-09-22 13:43:35 följande:
    Ja, självklart ska det göras av utbildad personal på salong
    Kanske finns någon kille på Familjeliv som gör det gratis?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Luke Haines.) skrev 2018-09-22 13:46:48 följande:

Kanske finns någon kille på Familjeliv som gör det gratis?

Då kan jag lika gärna be min sambo göra det.
  • Anonym (Ho)

Jag hade i klitoriskappan. Skavde tamefan alltid. Gav upp och tog ut den efter några månader

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ho) skrev 2018-09-22 15:04:47 följande:

Jag hade i klitoriskappan. Skavde tamefan alltid. Gav upp och tog ut den efter några månader

Ja, det var väl det jag trodde att det gör. Men kanske beror på var nånstans man sätter? Kan ju sätta i flottan eller på läpparna om jag förstått rätt? Är faktiskt väldigt sugen på att testa
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ho) skrev 2018-09-22 15:04:47 följande:

Ja, det var väl det jag trodde att det gör. Men kanske beror på var nånstans man sätter? Kan ju sätta i flottan eller på läpparna om jag förstått rätt? Är faktiskt väldigt sugen på att testa
  • Anonym (Ho)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-09-22 17:51:23 följande:

Tror anatomin spelar roll också. Testa, bara ta ut om det inte passar :)
  • Anonym (Misse)

Jag älskar min. Tror det helt beror på anatomin och själva placeringen. Det enda är att det är lite bökigt att byta/ta ut smycket. Det gör jag dock aldrig

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ho) skrev 2018-09-22 20:31:48 följande:

Tror anatomin spelar roll också. Testa, bara ta ut om det inte passar :)

Det gör det säkert. Får kanske ta kontakt med nån o rådfråga lite:)
  • Anonym (Klitt)

Jag har en i kappan. Skaver inte eller är ivägen på något vis. Men jag har yttre blygläppar som täcker de inre så min är rätt skyddad el vad jag ska säga. Däremot så får ja inga mer orgasmer eller annats som vissa säger ska bli bättre men jag gillar den ändå. Gör en, ångrar du dig så kan du ju alltid ta bort den! :)

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Klitt) skrev 2018-09-24 07:56:41 följande:

Jag har en i kappan. Skaver inte eller är ivägen på något vis. Men jag har yttre blygläppar som täcker de inre så min är rätt skyddad el vad jag ska säga. Däremot så får ja inga mer orgasmer eller annats som vissa säger ska bli bättre men jag gillar den ändå. Gör en, ångrar du dig så kan du ju alltid ta bort den! :)

Mycket har nog som sagt med anatomin att göra. Var dock lite dyrare än jag trodde, men det blir nog en så småningom ;) lite annat som tyvärr måste gå före nu när vintern och julen närmar sig, men sen är det inte helt omöjligt :)
  • Anonym (Misse)

Jag har en hel del olika piercings, och intimpiercingen var den mest snabbläkta och det gjorde inte ont eller ömmade en enda sekund efteråt. Smärtan när den gjordes var inte heller farlig, blev mest rädd/överraskad.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-09-22 17:51:23 följande:
    Flottan?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Misse) skrev 2018-09-25 08:18:05 följande:

Jag har en hel del olika piercings, och intimpiercingen var den mest snabbläkta och det gjorde inte ont eller ömmade en enda sekund efteråt. Smärtan när den gjordes var inte heller farlig, blev mest rädd/överraskad.

Ev smärta vid själva piercing tillfället är jag inte orolig över, det är mest allt annat efteråt. Som ifall det skaver, svårläkt, om sexet blir bättre eller sämre, hur svårt det är att komma åt o byta smycket? Sen är säkert mycket av detta olika från person till person så svårt att veta hur man själv skulle reagera och tycka när det väl är gjort.
Svar på tråden Intim piercing