Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Vitt i bajset (äckligt.....)

Skäms för att skriva detta men vad ska man göra. Den som inte vill läsa, strunta i det. Men jag vet inte vem jag ska fråga om sånt här annars....

Ibland har jag små vita prickar i bajset. Nån gång ibland har det varit så. Men nu sist var det tjocka vita streck istället. Svårt att förklara hur det såg ut, man vill ju inte stå och glo på det för mycket heller.... Men. Om det var slem menar jag eller något annat. Det kliar där bak med ibland. Jag var hård i magen just då. Om det här någon betydelse.

Vad kan det vara? Är rädd för det kan vara tex mask. Kan man isåfall köpa något mot det även om man är lite osäker på vad det är?

• Svar på tråden Vitt i bajset (äckligt.....)
  • Anonym (Anonym)

Ja jag får nog göra det. Usch.. men det är väl vanligt sånt här. Men det är ju inget folk pratar om....

• Anonym (Anonym)

Hoppas det finns ändå. skönt att du iallafall fick tag på det. För man kan väl inte blinaådan av enbart vara hård i magen?

• Anonym (Anonym)

Bli sån* menade jag.

• Anonym (Anonym)

Ska det inte alltid vara vitt sådant om man har mask? Det är nästan alltid bara när jag varit hård i magen.

• Anonym (Anonym)

Har alltid haft problem med förstoppning nämligen. Så fort jag inte tar extra magnesium tillskott så är det som sten och det blöder lite till och med då. Men jag har kollat det och det är ingen fara. Det är bara att jag är hård i magen. Men äter jag magnesiumet så funkar magen.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Proktologen) skrev 2018-09-24 22:20:35 följande:

Hur smakade bajset?

Var det lite syrligt är det antagligen springmask, var det mer sötaktigt kan det röra sig om fettpartiklar som ansamlats pga problem med gallan.

Du kan ju gå och äta ditt bajs om du vill. Om du gillar sånt. Tänker iaf inte jag göra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:/) skrev 2018-09-25 15:27:40 följande:

Har du barn, eller jobbar du med barn? Om du inte har/gör det är det väl ytterst liten risk att få springmask?

Nej det har jag inte och jag jobbar inte med barn heller. Det är därför jag funderat lite extra på vad det kunnat berott på. Sedan dessutom när det inte är så hela tiden heller utan bara nån gång ibland. Nu sist var det inget alls så. Vilket trevligt ämne detta alltså. Skönt man kan skriva här anonymt. Men det är ju inget med det egentligen. Det är ju normalt sånt här.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (...) skrev 2018-09-25 16:47:31 följande:

Normalt och normalt. Det händer väl alla någon gång, dock framförallt barn. Vuxna kan få det såklart men det hör inte till vanligheterna. Jag hade tagit en tablett i säkerhetsskull. Skadar inte.

Menade att bajs är normalt och man ska kunna prata om det så sätt. Kan man ta det även om man är osäker då? Jag kan ju göra det isåfall. Som du säger är det ju bättre att gjort det ändå så man slipper tänka på det sen.
Svar på tråden Vitt i bajset (äckligt.....)