Problem med fruns nakenhet?
Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.
Vad tycker du om din fru/flickvän går i underkläder i hemmet? Typ när hon lagar mat, tittar på tv osv.
Tror inte det, 35 år tillsammans och jag njuter vare dag av hennes skönhet!
Finns inget bättre, att se henne naken eller utmanande klädd är tillvarons guldkant! Styvnar till nu av bara tanken!
Här finns det också mycket naket. Njuter varje sekund. Tyvärr är lillgrabben lite för intresserad så vi får väl se hur länge det varar..
Tycker jag bara är härligt. Får hon jättegärna göra.
Tyvärr så är det för kallt just nu.
Tyvärr så är det för kallt just nu.
Jag njuter ohejdat av att se min GUDOMLIGA Gumma, så som gud fader själv har skapat henne.
Hon är nåt så in i HELVETE grann. Hon är nåt så in i helvete snygg. Hon är nåt så in i helvete vacker.
Hon är....Den mest underbara människa som gud har skapat.
Jag njuter av varje sekund jag ser henne naken. Nakenhet är dock inte lika med att jag blir kåt. Det KAN vara det. Självklart. Men oftast känner jag bara en OERHÖRD tacksamhet att denna otroligt vackra kvinnan har valt mig, av alla, att dela sitt liv med.
Nu vet jag vad riktig lycka är.
Att se min kvinna naken - och det får jag se flera gånger dagligen - ingår i allra högsta grad i min fullständiga lycka.
Säger åt henne att ta på sej kläder, lite anständigt ska det vara i hemmet.