Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Bonde söker fru 2018

Hej alla!

Nu har Bonde söker fru börjat och jag undrar om det finns andra som vill diskutera programmet här. Hoppas det :)

• Svar på tråden Bonde söker fru 2018
  • Johannus

Jag har som inte kommit fram till vad alla heter, men den som skrattar massor i reklamen har jag lite svårt för. Vi får se i framtiden hur han är.

• Johannus
    Tecum skrev 2018-09-28 21:15:13 följande:
    Tycker också att Per verkar jobbig med sitt tillgjorda skratt.
    Ja skrattet gör så att man ryser till istället för.....Nå, men det kan ändras han är nog bara nervös att vara med i tv.

• Johannus
    telly skrev 2018-09-29 11:25:57 följande:
    Vilka av bönderna äger sina gårdar själv? Tänkte på den kvinnliga bonden (i vanliga serien, inte webben)... där satt ju hennes pappa intill och sa att det får inte bli nån stadskille utan måste vara en som kan hugga i och hjälpa till.
    Många av deltagarna har ofta varit unga så jag tror att det är föräldrarna som äger gården. Deltagarna lämnar under inspelning ofta sin gård för att göra andra saker och då bör det ju finnas någon som tar hand om djuren för dem som är boskaps bönder.
  • Johannus

Tycker också att deitandet är rörigt och att det kommer att bli bättre när dem är hemma på gården så man lär känna dem.

• Johannus

Det är mer spännande att titta när det 4 kommer hem till gården hos bönderna Ofta blir tjejerna kompisar med varann utan att tänka på att alla dem tävlar om samma kille. Sen blir dem svartsjuka på varann.....Ja den som sig i leken ger får leken tåla heter det väl.

• Johannus

Inge som tittade på Bonde söker i går kväll mer än jag?

Tyckte tjejen som valde sina killar på gruppdejt var lite för pinsam, men killarna gillade det.

Annars var det lugna gruppdejter. Ska bli kul när dem kommer in på gårdarna.

Svar på tråden Bonde söker fru 2018