• GoodGame

tjej frågar om mitt nummer för att senare leka svår

Hej,

Först och främst notera: 
    Jag kommenterar aldrig anonyma kommentarer, när jag kommenterar så kommenterar jag med mitt användarnamn, jag lämnar tråden vid irrelevanta kommentarer och besöker inte tillbaks.

Tjej frågar om mitt nummer jag ger inte ut den jag ber om att få hennes, jag får. Jag skriver till henne för att ca timmar senare få svar, "jag har inte tid sorry".

1. först och främst är hon redan dumpad då jag ska radera hennes nummer
    2. vet inte vem hon är och vill inte ens veta vem hon är.

min fråga kvarstår:

har hon dålig självförtroende? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-02 12:23
    24 timmar senare få svar*

• Svar på tråden tjej frågar om mitt nummer för att senare leka svår
  • CitronTulo

Du har aldrig funderat på att skaffa dig en annan hobby än att trakassera tjejer som du inte ens känner?

• Mongoliet

Hon insåg att du var för bra för henne.

• baralillatant

Hon leker inte svår. Antingen har hon inte tid eller så tappade hon intresset när du lekte svår och inte lämnade ut ditt nr. Skulle jag också gjort.

För övrigt verkar du väldigt barnslig så det var nog bra att det inte blev något, för hennes skull.

• GoodGame
    Mongoliet skrev 2018-10-02 16:02:08 följande:

Hon insåg att du var för bra för henne.

Mitt tips till dig, bry dig inte om vad tjejer säger, de manipulerar sim fan. be dem betala ditt kaffe och säg snudkiga saker, de blir riktigt kåta av det. Gå emot strömmen.
  • Anonym (Glöm)

Skulle jag ta som en komplimang och glömma. Varför ge sig in i komplicerade gissningslekar och rollspel i onödan? Varför låta andra komplicera ditt liv i onödan?

Kolla bara på hur det påverkat dig. Du har lagt ner tid och energi på att skriva denna tråd. Varför? Hade du glömt och gått vidare så hade du sluppit allt tvivlande och blandade känslor.

Gå vidare och hitta dig någon som är mindre komplicerat. Så kan hon köra sina spel med någon annan stackare.

Svar på tråden tjej frågar om mitt nummer för att senare leka svår