Han berättade för sina vänner att jag fått smisk
Min kille har ett gäng vänner/bröder som umgås mycket och ofta, ställer upp för varandra oavsett vad och vi ses ofta hemma hos oss eller hos någon av dem. Käkar middag mitt i veckan, spontanumgås osv. Jag tycker mycket om dem men det är väldigt typiska machomän med allt vad det innebär.
Jag och min kille jiddrar med varandra emellanåt som alla par men på senare tid har det blivit lite oftare vilket även hans vänner märkt av. Häromdagen (när vi var ensamma hemma givetvis) så resulterade ett tjafs i att han gav mig smisk. Han förvarnade innan att om jag fortsätter så kommer han att lägga mig över knät och så blev det. De två dagarna som följde har vi haft det bättre än någonsin, varit mer kärleksfulla och jag har känt att jag behövde bli lite 'satt på plats'. Inte det tråden i sig ska handla om utan det som sen hände ikväll.
Några av hans vänner var här när jag kom hem efter jobbet och vi småpratade lite medan jag packade upp matvaror i kylen. Min kille började fixa med maten och jag följde vännerna till hallen för att säga hejdå. Då säger den ena något i stil med "ska du äta stående ikväll kanske" och den andre "skönt att du och X är vänner igen, man brukar ju bli det när man inte ord:ar så mycket och tar till handling istället".
Jag blev sååå ställd och känner bara att hur kan min kille berätta för sina vänner? Vi umgås hela tiden och de har känt varandra sedan barnsben absolut, men just därför vill jag ju inte att de ska få bilden av mig som något annat än den självsäkra tjej jag är. Hur skulle ni göra i min situation?