Inlägg från: Anonym (Charlotte68) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Charlotte68)

Nätdejting. Är man ointressant?

När jag för tre år sedan var aktiv en kortare tid på en dejtingsida så fick jag så klart meddelanden, men skickade också själv. JAG upplevde det som en normal och bra balans. Visst var det ett antal ointressanta »hej!« och inget mer, men faktiskt inte så många. Och få »vill du ligga?«. Då var jag på en lite dyrare betalsida, vet ej om det påverkar.

Jag dejtade två trevliga. Och är sedan snart tre år sambo med en av dem som är en fantastisk person på alla vis.

Så nej, jag ser inte alls nätdejting som något hopplöst. Kanske enklare/seriösare när man är i den åldern jag/vi är? (Runt 50)

• Anonym (Charlotte68)
    HerrMumin skrev 2018-10-04 10:41:12 följande:
    Till några tjejer? Vadå några tjejer?

Klar inget händer då - copy paste och kör för helvete. Sen kan du heller inte vara så jävla smörig och intresserad att du skräddarsyr varje meddelande för varje tjej.

-Tja, läget?

Det räcker - deras jävla profiler betyder inget. Spontan är det klassiska personlighetsdraget kvinnor gärna använder slentrianmässigt använder som en god egenskap. Alltså ett annat ord för impulsiv.

Spontan - det låter så härligt och positivt.
    Impulsiv - psykopatknarkare.

Sluta noja, ta en Toy. Du kan inte vara seriös på ett sånt ställe.
    TS, jag hoppas du inte lyssnar på ett enda råd från denna pajas ovan. :D

Det är självklart att det faktum att du har läst tjejens profil ? och visar att du gjort det ?  är mer lyckosamt än tvärtom.

Som jag skrev ovan så både fick jag många meddelanden, men skrev även själv om jag tyckte någon var intressant. Jag vet inte om det är en generationsfråga ... Är 80- och 90-talistkvinnorna sådana mähän? Hur gammal är du TS?
    Den man jag nu är förlovad och sambo med var ? när jag tänker efter ? nog JAG som skrev först till. Han responderade både bra och blixtsnabbt. :)
  • Anonym (Charlotte68)

[idiotiska sajten gör ? när man skriver in långt tankstreck (-)]

Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?