Nätdejting. Är man ointressant?
Killar har fått för sig att det är synd om dom när dom skriver först, därför väldigt sällan killar skriver numera.
Killar har fått för sig att det är synd om dom när dom skriver först, därför väldigt sällan killar skriver numera.
Visst är det skönt att kunna generalisera om män här på FL utan att få en lynchmob efter sig ? Skriv med manligt nick och generalisera om kvinnor och upplev skillnaden.
;)
Jag gjorde ett fejkad konto på Happy Pancake för ett antal år sedan - en kvinnlig profil, snygg och sofistikerad visningsbild.
Jag loggade sedan in.
Efter cirka en minut hade jag säkert 50 meddelanden i inkorgen men allsköns jävla raggningsrepliker från helt vanliga män.
Jag kände mig som ett objekt, så jag loggade ut för första och sista gången. Det gav en liten inblick i livet som kvinna - på en nätdejtingsajt.
Frågan är varför i helvete kvinnorna är kvar överhuvudtaget. Alla söker också "seriöst" - alltså, va?
Att sitta på en dejtingsida som man och få ett meddelande är ungefär lika skrämmande som att sitta på pass mitt i skogen och bli klappad på axeln av en jaktkompis man inte hör komma.
... eller att sitta på en öde ö och få flaskpost från skatteverket...
Inte jordens undergång för den skulle förmodligen må bättre utan det skadedjursangrepp som vi människor utgör idag.
Vad gäller överbefolkningen av jorden så drivs den ju av mäns sexdrift så förmodligen skulle mänskligheten tjäna på om 90% av alla män försvann. Mycket av det jobb män gör håller ju på att automatiseras.
Inte jordens undergång för den skulle förmodligen må bättre utan det skadedjursangrepp som vi människor utgör idag.
Vad gäller överbefolkningen av jorden så drivs den ju av mäns sexdrift så förmodligen skulle mänskligheten tjäna på om 90% av alla män försvann. Mycket av det jobb män gör håller ju på att automatiseras.
HerrMumin (Anton): Får jag fitta om jag är otrevlig mot männen på FL?
Fjäril kär: Visst får du det ;)
Det sitter VÄLDIGT hårt åt för kvinnor att erkänna att så är fallet.
På varje gapig feminst här på FL som skanderar att hon minsann var den som bla bla bla... går det tusen panelhönor som sitter och väntar på att bli uppvaktade.
Gamla normer och värderingar är seglivade även bland kvinnor.
Det sitter VÄLDIGT hårt åt för kvinnor att erkänna att så är fallet.
På varje gapig feminst här på FL som skanderar att hon minsann var den som bla bla bla... går det tusen panelhönor som sitter och väntar på att bli uppvaktade.
Gamla normer och värderingar är seglivade även bland kvinnor.