Nätdejting. Är man ointressant?
Ja, jag läser profiler även på eget initiativ. Om den känns intressant brukar jag skriva, ibland direkt och ibland lite senare.
Ja, jag läser profiler även på eget initiativ. Om den känns intressant brukar jag skriva, ibland direkt och ibland lite senare.
Jag skrev till en tjej i min stad nu. Hon är ny på dejtingsidan. Hon läste, svarade inte. Jag ska aldrig mer skriva till nån tjej. Typiskt, näsan i vädret. De har väl 1000 andra killar på lut. Som är mycket snyggare, coolare. Hon tyckte väl jag var ful. Eller verkar tråkig.
Närå Det är såhär det är ofta, nätdejting. Jag tycker det är lite oförskämt att inte ens svara. Jag svarar alltid. Känner mig taskig annars. Men det är jag det. Folk är olika. Och en tjej som har den stilen är inget för mig ändå.
Hej, allt väl?
Allt börjar med ett hej. Jag frågade om allt var väl? Hur skulle du vilja att en kille skrev?
Är tjejer bortskämda? Lata?
Eftersom de kan skriva "hej, allt väl?" och få svar.
En kille kan inte göra det.
Då ska första mejlet vara nåt i särklass. För tjejer vill bli tagna med storm?
Jo, en riktigt snygg kille kan skriva hej, allt väl" och få svar. Killen som inte är lika snygg är inte så intressant. Han har dålig fantasi, anstränger sig inte.
Den snygga killen har också dålig fantasi, anstränger sig inte.
Men han är ju så snygg.