Inlägg från: Anonym (Påslakantjuven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Påslakantjuven)

Nätdejting. Är man ointressant?

HerrMumin skrev 2018-10-04 10:41:12 följande:
    Till några tjejer? Vadå några tjejer?

Klar inget händer då - copy paste och kör för helvete. Sen kan du heller inte vara så jävla smörig och intresserad att du skräddarsyr varje meddelande för varje tjej.

-Tja, läget?

Det räcker - deras jävla profiler betyder inget. Spontan är det klassiska personlighetsdraget kvinnor gärna använder slentrianmässigt använder som en god egenskap. Alltså ett annat ord för impulsiv.

Spontan - det låter så härligt och positivt.
    Impulsiv - psykopatknarkare.

Sluta noja, ta en Toy. Du kan inte vara seriös på ett sånt ställe.
    Ja, några utvalda med omsorg. Jag vill träffa Henne, kvinnan i mitt liv. Jag är romantiskt lagd och vill ha det gulligt och mysigt.
    Anonym (Ytligt) skrev 2018-10-04 10:46:30 följande:

Inte jordens undergång för den skulle förmodligen må bättre utan det skadedjursangrepp som vi människor utgör idag.

Vad gäller överbefolkningen av jorden så drivs den ju av mäns sexdrift så förmodligen skulle mänskligheten tjäna på om 90% av alla män försvann. Mycket av det jobb män gör håller ju på att automatiseras. 

Det skulle definitivt bli mindre barn om män blev lika passiva som kvinnor i alla fall.
    HerrMumin skrev 2018-10-04 11:06:31 följande:
    Jaha, okej. Du har ingen jävla aning om vem "Henne" är - så du väljer de snyggaste du ser och förväntar dig att dessa ska kasta fittan på dig? Skriv och fråga varför i helvete "Henne" har mage att totalignorera dig?

Fy fan vilket jävla underläge du ligger i, med andra ord. Gå med i en förening eller ragga på badhuset i stället. Du är fan pinsam rent ut sagt.

"Romantiskt lagd..."

Skärp dig.
    Det är därför jag skriver till tjejer, för att försöka lära känna nån trevlig. Inget fel på snygga tjejer, men oftast inte de snyggaste jag skriver till.
    Anonym (Charlotte68) skrev 2018-10-04 11:24:40 följande:
    TS, jag hoppas du inte lyssnar på ett enda råd från denna pajas ovan. :D

Det är självklart att det faktum att du har läst tjejens profil ? och visar att du gjort det ?  är mer lyckosamt än tvärtom.

Som jag skrev ovan så både fick jag många meddelanden, men skrev även själv om jag tyckte någon var intressant. Jag vet inte om det är en generationsfråga ... Är 80- och 90-talistkvinnorna sådana mähän? Hur gammal är du TS?
    Den man jag nu är förlovad och sambo med var ? när jag tänker efter ? nog JAG som skrev först till. Han responderade både bra och blixtsnabbt. :)
    Nejdå, han är mest lite söt tycker jag Skrattande
    Jag börjar bli gammal, född på 70-talet!!!
    Hoppas nån go tjej hittar mig och skriver då Drömmer
    Johannai91 skrev 2018-10-04 11:25:16 följande:
    Vi tjejer får extrem uppmärksamhet och vi kan välja och vraka som vi vill i princip. Så om något inte passar så står det 100+ på kö som man kan rata.
    Ja, det är lite min uppfattning också. Pratat med tjejer som aldrig behövt ta första steget, ändå alltid haft killar. När de var singlar och intresserade av nån, så visste de inte hur de skulle göra om de hade vågat ta första steget. För vågade, det gjorde de inte.

Ja, det har nog inte förändrats så mycket (på 7 år) sen artikeln jag länkade till i början av tråden.

Ni tjejer som svarat nu att ni vill ha killar som tar initiativ, tror ni att de flesta tjejer känner så?

Anonym (Yepp) skrev 2018-10-04 14:07:00 följande:
    Ja för en kvinna frodas och lever av bekräftelse- Det är vad som motiverar henne. Därför behöver hon en man som uppvaktar henne och får henne att våga och vilja. Det är startknappen för kvinnors sexualitet. Att få känna sig jagade och åtrådda.
    Låter vettigt faktiskt. Bara att fortsätta som jag gjort då. Försöka med de tjejer som intresserar mig.
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 14:12:21 följande:
    Låter vettigt faktiskt. Bara att fortsätta som jag gjort då. Försöka med de tjejer som intresserar mig.
    Samtidigt är det trist. Jag som kille skulle också bli glad om tjejer skrev oftare. Killar blir också glada över uppmärksamhet, att bli bekräftade. 
    Anonym (Yepp) skrev 2018-10-04 14:33:57 följande:
    Det kan jag förstå. Men tyvärr har fuckboysen förstört för er andra "bra, schyssta män" eftersom satt i system att dissa kvinnor på löpande band, ignorera dem, drar fort de får sex, svarar inte på sms och annat och beter sig som fega kräk.

Därför har de kvinnor blivit än mer restriktiva med att själv ta initiativ med män. Om du frågar de flesta män så erkänner de att de själv vill jaga och styra och ser aktiva kvinnor som efterhängsna och att de kräver en massa.
    Enda sättet för mig att göra det är om jag inte är så attraherad och inte bryr mig. T ex om jag bara vill ligga och skiter fulkomligt i konsekevenserna Alltså beter mig som en "douche" som fuckboysen lärt mig.
    Jag börjar känna mig gammal. Fuckboys var nåt jag hörde talas om helt nyligen. Förr kallades de svin, bl.a.
    Många män skulle vilja att fler tjejer tog initiativ.
Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?