• Anonym (Olivia18)

    KOM HAN I MIG?!?

    Hej :)

    Jag var med om en grej förra veckan. Varit sexuellt aktiv i 12 år och detta är en för mig helt ny upplevelse.

    Jag och min kille har sex ca 3-4 gånger i veckan varpå han aldrig kommer i mig. Vi kör med avbrutet samlag. Sist var han trött men ville ändå ligga. Jag blir aldrig ''plaskvåt'' utan sådär lite lagom. Efter en stunds sexande känner och framförallt HÖR jag hur det låter alldeles VÅTT därnere. Sådär så att jag kom av mig och tänkte ''men vafan har han kommit? I MIG?'' Kände också hur kuken, förlåt för detaljer, blev mer slak och jag började suga istället. 

    Efter att den blivit hård igen så sprutade han lite och jag gick på toaletten. Det ''rann'' inget men jag kände ju hur vått det var! Sedan så luktade jag ju naturligtvis på det (blir absolut inte ledsen om de blir en bebis, vi kör ju ffs avbrutet mest för att låta det bli när det blir och inte känna någon press) åh jajamän. Jag hade tvättat händerna men det luktade som sperma. Det var inte bara ''jag'' åh om det vore från ett tidigare samlag två dygn tidigare så borde de väl ha torkat?

    Vet attt de låter fånigt men jag kan verkligen inte släppa detta?!? Att det skulle vara massa försats låter orimligt åh kan han verkligen ha kommit två gånger? Typ att han var jättenära åh inte han avbryta riktigt i tid åh att sen så kom resten?

    Känner ett behov av att berätta min händelse och slänga ut frågan om någon varit med om samma?

  • Svar på tråden KOM HAN I MIG?!?
  • Anonym (Kvinna)

    1. Otroligt oförskämt av honom att inte säga nåt.

    2. Det blir inte en bebis, det blir en människa.

  • Anonym (Bengt)

    Ibland kommer vi killar lite konstigt, man kan få en utlösning utan att känna det riktigt, orgasm och utlösning hänger inte alltid ihop.

    Det finns tekniker som används inom tantra där det nästan känns som man kissar när sperman kommer, den liksom glider ur en, en varm och annorlunda orgasm.

    Det kan också hända att man får en orgasm, dvs upplever spasmer, njutning och kramper utan att det kommer nån utlösning.

    Ibland kommer det en större försats, som man knappt känner. Speciellt om man varit upphetsad flera gånger utan att få utlösning. En teknik som används inom porren för att få stora satser. Man runkar eller har sex fram tills man ska komma och avbryter. Sen gör man det många gånger och bygger upp en större sats. Den innehåller då mer vätska men inte fler spermier.

    En försats kan vara väldigt stor och våt, Satsen består egentligen av tre delar, försats som hjälper till att bana väg, spermierna som skall befrukta och en eftersats som är klibbigare som skall hindra spermna från att rinna ut och också hindra nästa mans sperma att befrukta ägget.(Gammal grej från den tid då vi var primater)

  • Anonym (kommunikation?)

    Ehm, snackar ni öht med varandra eller ligger ni bara?

    Om ni inte snackar med varandra alls så är det väl kanske ingen bra idé med en bebis. Om ni inte vill prata med minnen så kan ni ju smsa, chatta, etc till varandra eller. Papper och penna funkar också bra.

  • Anonym (kommunikation?)
    Anonym (kommunikation?) skrev 2018-10-03 14:52:54 följande:

    Ehm, snackar ni öht med varandra eller ligger ni bara?

    Om ni inte snackar med varandra alls så är det väl kanske ingen bra idé med en bebis. Om ni inte vill prata med minnen så kan ni ju smsa, chatta, etc till varandra eller. Papper och penna funkar också bra.


    Om ni inte vill prata med varandra... ska det stå
  • Anonym (A)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-03 14:11:20 följande:
    1. Otroligt oförskämt av honom att inte säga nåt.

    2. Det blir inte en bebis, det blir en människa.
    Håller med
  • Anonym (Olivia18)

    Tack Bengt för ditt svar åh tack för att du tog dig tid :)

    Jo, vi pratar med varandra! Åh jo, men han hävdar att han inte kom. Så jag vill veta om någon upplevt nått liknande eller kunde förklara vad det var. Åh då är de ju tur att det finns såna som Bengt :)

  • Anonym (Rödluvan)

    Var det så att du sprutade? Kan ge just den här plaskvåta känslan.

  • Anonym (J)

    Jag kan ?avbryta? ett sprut ibland och fortfarande vara hård. Jag sprutar alltså lite men inte fullt ut och får inte full orgasm.

  • Cunnilingus18
    Anonym (Olivia18) skrev 2018-10-03 14:03:28 följande:

    Hej :)

    Jag var med om en grej förra veckan. Varit sexuellt aktiv i 12 år och detta är en för mig helt ny upplevelse.

    Jag och min kille har sex ca 3-4 gånger i veckan varpå han aldrig kommer i mig. Vi kör med avbrutet samlag. Sist var han trött men ville ändå ligga. Jag blir aldrig ''plaskvåt'' utan sådär lite lagom. Efter en stunds sexande känner och framförallt HÖR jag hur det låter alldeles VÅTT därnere. Sådär så att jag kom av mig och tänkte ''men vafan har han kommit? I MIG?'' Kände också hur kuken, förlåt för detaljer, blev mer slak och jag började suga istället. 

    Efter att den blivit hård igen så sprutade han lite och jag gick på toaletten. Det ''rann'' inget men jag kände ju hur vått det var! Sedan så luktade jag ju naturligtvis på det (blir absolut inte ledsen om de blir en bebis, vi kör ju ffs avbrutet mest för att låta det bli när det blir och inte känna någon press) åh jajamän. Jag hade tvättat händerna men det luktade som sperma. Det var inte bara ''jag'' åh om det vore från ett tidigare samlag två dygn tidigare så borde de väl ha torkat?

    Vet attt de låter fånigt men jag kan verkligen inte släppa detta?!? Att det skulle vara massa försats låter orimligt åh kan han verkligen ha kommit två gånger? Typ att han var jättenära åh inte han avbryta riktigt i tid åh att sen så kom resten?

    Känner ett behov av att berätta min händelse och slänga ut frågan om någon varit med om samma?


    Det som att han råkade komma i dig? Antar att ni båda är ganska unga och många killar har inte alltid full koll på det där och i och med att han även slaknade till är ett annat täcken på det. Om det dessutom luktade sperma så är det nog så.

    Sedan framgår det inte i ditt inlägg här om ni stoppade direkt när du tyckte det kändes vått. För visst kan en kille komma flera gånger, då jag själv är en som kan men kan ju även vara så att han inte avbröt i tid och han få en avbruten orgasm, alltså hann han spruta lite i dig för att sedan komma helt vid nästa tillfälle.

    Sedan får jag väl med skriva att avbrutet samlag inte är så säker metod om ni vill undvika bebis. Detta då spermier även finns i föresatsen och sekret, kan vara bra att tänka på med :)
  • Smurre

    Ja det har jag varit med om när man knullat på gränsen att komma och dragit sig ur väldigt sent själva orgasmen uteblir men man får utlösning.
    Lite snopet att missa den sköna känslan, men det är ofta inget problem att få upp den igen och fortsätta.

  • Smurre

    Ja det har jag varit med om när man knullat på gränsen att komma och dragit sig ur väldigt sent själva orgasmen uteblir men man får utlösning.
    Lite snopet att missa den sköna känslan, men det är ofta inget problem att få upp den igen och fortsätta.

Svar på tråden KOM HAN I MIG?!?