Inlägg från: Anonym (67899) |Visa alla inlägg
  • Anonym (67899)

Kan Robinul påskynda döendet??

Kakan71k skrev 2018-10-06 14:25:27 följande:

Tack ska ni ha för era svar!

Min pappa hade långsam hjärtrytm i sig själv, det vet jag att flera läkare sagt, men det utreddes aldrig.

Har man inte snabb puls när man ligger för döden?

Om jag nu lägger ihop detta, om jag förstår er rätt, så saktar Rubinol ner hjärtrytmen?

Är det riktigt, långsam hjärtrytm hänger ihop med ökad puls, eller?

Varför tar du inte till dig svaren du får? Tror du att de ssk som svarat är inkompetenta?
  • Anonym (67899)
    Kakan71k skrev 2018-10-06 14:25:27 följande:

Tack ska ni ha för era svar!

Min pappa hade långsam hjärtrytm i sig själv, det vet jag att flera läkare sagt, men det utreddes aldrig.

Har man inte snabb puls när man ligger för döden?

Om jag nu lägger ihop detta, om jag förstår er rätt, så saktar Rubinol ner hjärtrytmen?

Är det riktigt, långsam hjärtrytm hänger ihop med ökad puls, eller?

Varför tar du inte till dig svaren du får? Tror du att de ssk som svarat är inkompetenta?
  • Anonym (67899)
    Kakan71k skrev 2018-10-06 14:55:17 följande:

Tack herr Muffins.Ja jag är orolig att min fars hjärta lade av pga Robinulen och detta gjorde att han aldrig fick träffa sin son innan han dog.

Du har fått ett flertal svar att det inte ligger till på det sättet. Varför tror du att de har fel?
  • Anonym (67899)
    Kakan71k skrev 2018-10-06 14:55:17 följande:

Tack herr Muffins.Ja jag är orolig att min fars hjärta lade av pga Robinulen och detta gjorde att han aldrig fick träffa sin son innan han dog.

Du har fått ett flertal svar att det inte ligger till på det sättet. Varför tror du att de har fel?
  • Anonym (67899)
    Kakan71k skrev 2018-10-06 15:42:48 följande:

Tack. Jag har även fått ett antal svar att det visst påverkar hjärtrytmen också..

Jag kommer antagligen aldrig att få veta.

Nej, du har inte fått ett enda svar som bekräftar att Robinul påskyndar döendet. Förstår du inte vad du läser?
Svar på tråden Kan Robinul påskynda döendet??