Inlägg från: Anonym (Längtan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan)

Ägglossningstest, letrozol

Hej!

Får jag hoppa in här?

Vi vill skaffa vårt 3;e barn och har tagit min första dubbeldos letrozol 7-12/12.

• Anonym (Längtan)

Heej samma här försöker med 3 barnet börja ta trippelkur Letrozole 6-12/12

Vi är i samma sits hehe

Hur såg det ut för dig på ultraljud ?

Har du tagit sprutan ovitrille?

Hihi!

Har inte varit på något ul...Så det kan vara en hög med ägg????. Ingen spruta heller.

De andra barnen har det funkar på första försöket med pergotime. Men är nu äldre så kanske lite svårare...

• Anonym (Längtan)

Jag gjorde ett snabb vul innan de skrev ut letrzol för sakens skull. Jag har använt pergotime tidigare och fått två barn. Så det var logiskt att jag skulle få letrozol denna gång. 

• Anonym (Längtan)
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-21 01:02:45 följande:
    Aah okej .. Jaa vi får väl se och vänta.. men du Bode boka in och om de finn några eller inte För säkrtskull..

Jaa samma sak här blev gravid med första barnet på första enekel kur pergotime och med bebis nr 2 blev gravid på andra kur vanlig . Så nu är det första gången tar Letrozole.
    Jag tänker att jag testar den här månaden utan. Gjorde aldrig någon extra kontroll de andra gångerna heller, dels för att gynekologen aldrig sa något om det. Jag borde ha haft min äl igår eller i tisdags. Så nu blir det bara vänta och så...
  • Anonym (Längtan)
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-21 01:59:59 följande:

Samma här tror har äl igår och idag och beräknad bim 4 så får testa mig tänkte 5 om inte mensen dyker upp

Spännande!

Vill att det ska bli januari så jag kan testa????
Svar på tråden Ägglossningstest, letrozol