Ägglossningstest, letrozol
Åh jobbigt!
Har du testat idag då? :)
Åh jobbigt!
Har du testat idag då? :)
Jag fick mensvärk idag på eftermiddagen, krampar lite lätt å liksom pulserar. Resterande symptomer jag haft under ÄL försvann med den i fredags natt. Har också metall smak i munnen men tror det beror på att jag slutade snusa samma dag jag fick ÄL. Min kropp kanske behöver ha en månad för att starta upp allt, hade mens senast i juni innan vi startade denna process. Så det var ju ett tag sedan.
Samtidigt går tankarna runt runt pgr av att jag som sagt hade ÄL den 16/11 och jag provade efter 48h igen å då visade testet ingenting. Men jag hade som ondast den 20/11 och det är 1 vecka sedan i morgon. Så får bara känslan av att om det har hänt nått så har det hänt den 20'e och då är det också alldeles för tidigt att testa nu.
Man får verkligen träna upp sitt tålamod ^^
Jag tror det sket sig den här gången också. Fick på toaletten idag och när jag kissat en stund så rann den ut klarrött blod. :/
Så typiskt.
Dock lite annorlunda. För jag brukar alltid ha små spottings innan min mens kör igång, då mera brunt.
Men men. Bara köra på nästa månad igen.
Lycka till ni andra!
Kan ju fortfarande vara för tidigt att testa! Hsr du Bim i morgon?
Jag har testat negativt nu, så tror det skiter sig för mig också denna månad :( får se på lördag eller söndag om tant röd kommer.
Jag tog ett tidigt test med rfsu och fick svagt streck efter 3min mkt tydligare en med clearblue i lördags och söndags. Har ett till jag ska ta i morgon på morgonen se om det blir starkare då jag bara hade hållt mig i 4h.
Rfsu testa tidigt tänker vi inte göra igen. Tant röd kom precis så det blir till att börja om -.-
Har du test om idag då? Tänker om du ändå kan vara gravid trots blödning?
Testet du tog visar ju ändå 2 streck?!
Åh vad tråkigt!
Konstigt att rfsu testa tidigt gav utslag! Men du kan ju fortfarande vara gravid. Visar sig väl den 13! Håller tummarna!
Hmm åh jobbigt! ?? Nej det förstår jag! Men du börjar alltså med letrozol nu igen? Hoppas det fungerar för dig!
Denna månad gick inte för mig. Skulle haft mens igår men den har inte kommit och jag testar negativt.
Så är väl bara vänta och se. I torsdags eller om det var onsdag eller fredags fick jag vanliga äl känningar, flytningar hugg osv. Så jag tror TROTS att jag tog ovitrelle att jag fick sen äl. Helt sjukt.
Okej! Hoppas det går denna gång! Och att det blir som du skriver. Hoppas du kan få svar på dina frågor! Vart bor du någon stans?
Jag vet inte hur jag ska skriva ang ovitrelle. Men kommer nog inte ta det igen för detta känns ju meningslöst. Det jag vet är att det är väldigt starkt och ska göra så att ägget släpps. Och jag hade en blåsa på 18 mm och fick positivt utslag på äl test men kände inget förutom kanske flytningar. Men nu i fredags eller Torsdag så kom det mängder (ursäkta) och du trodde jag verkligen jag var gravid men sen när dom ömma brösten kom så fatta jag att det var äl. Min läkare har aldrig varit med om detta tydligen.