Anonym Co skrev 2018-12-18 05:16:55 följande:
Ja så himla skönt att den kom! Konstigt man säger det men är så jobbigt att bara vänta o vänta när man vet att det redan skitit sig. Så nu blir det nya tag och får hoppas på det bästa. Kommer dock vänta med sprutan tills jag verkligen känner min ägglossning denna gång och när jag får positivt utslag. Förra gången lyssnade jag bara på läkaren som sa vilken dag jag ska ta den på. Men inte igen.
Åh vad drygt med sådana pass :( vad jobbar du som? Svårt att få till det när man jobbar så oregelbundet. Vet hur det är, jag jobbar enbart natt men mannen jobbar dag men är både svårt och ganska jobbigt att behöva tvinga sig till sex innan man ska iväg på natt jobb.
Men vad skönt o bra att det hände i helgen! :)
Hoppas du får ett dint nyårspluss! :)
Det kickar nog in någon form av omedveten stress när man går och väntar. Å när det inte kommer "som det ska" är ju skit jobbigt när man vill nånting så otroligt mycket. Så avslappning och försöka att inte stirra sig blind kan nog hjälpa till ibland.
Nä men det låter nog klokt. När dom förutspåt min ÄL har det diffat på 1-3 dagar. Förra gången kände jag ju så mycket hela tiden, men denna gången känner jag fortfarande ingenting. Bara den vanliga acnen och ett mer nära till gråt humör samt flytningarna, men thats it.
Jag är undersköterska inom hemtjänsten. Har nyligen bytt till kväll och det ångrar jag dock inte för det är inte lika tungt och stressigt som att arbeta dag. Ja men precis, sambon har uttryckt sig precis att han upplever det lite jobbigt och det kan jag förstå. Jag har fast rullande schema medans han kan önska sitt, så han måste matcha ledigheten bättre till nästa gång.
Hade varit underbart med ett nyårs plus då jag och sambon också träffades en nyårsafton :)