• SweetCA

Ägglossningstest, letrozol

Längtar efter en bebis skrev 2018-12-20 08:24:30 följande:

Känner mig lite lättare nu han så att de stor 0 i svarta rutan i sprutan och läste massa tjejer som trycker och håller i 10 sek men de finns alltid lite kvar i sprutan.

Så nu får vi sexa massor och se resultat efter 2 veckor.. Hur gåre för dig ?

Strålande! Då fick han med allt :) jobbigt när man blir stressad sådär.

Bim 1-2 jan
  • SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-20 08:24:30 följande:

Känner mig lite lättare nu han så att de stor 0 i svarta rutan i sprutan och läste massa tjejer som trycker och håller i 10 sek men de finns alltid lite kvar i sprutan.

Så nu får vi sexa massor och se resultat efter 2 veckor.. Hur gåre för dig ?

Strålande! Då fick han med allt :) jobbigt när man blir stressad sådär.

Bim 1-2 jan
    Anonym (Längtan) skrev 2018-12-20 15:12:45 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här?

Vi vill skaffa vårt 3;e barn och har tagit min första dubbeldos letrozol 7-12/12.

Välkommen!

Hur fick du letrozol om du inte gör vul?
  • SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-21 01:03:47 följande:
    Okiii snart kur good luuck.. Känner du dåh något?
    Känner inget alls just nu men det har varit lite upp och ner för mig. Inte för hoppfull dock eftersom det inte blivit något de senaste gångerna
    Anonym (Längtan) skrev 2018-12-21 01:51:48 följande:
    Jag tänker att jag testar den här månaden utan. Gjorde aldrig någon extra kontroll de andra gångerna heller, dels för att gynekologen aldrig sa något om det. Jag borde ha haft min äl igår eller i tisdags. Så nu blir det bara vänta och så...
    Glad intressant! samma som jag då ungefär. 

• SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-22 02:23:01 följande:

Okej okej men när man minst annar det så händer det plötsliga haha

Kanske det kanske :)

Har i alla fall fått progesteron påslag så borde haft ÄL, för hela ansiktet är fullt med finnar yeeey haha och nu har vi kunnat säkra upp hela veckan till skillnad mot innan (veckopendling)

Hoppas ni får en riktigt bra jul och har det härligt! Fantastiskt med snö! Så mysigt!
  • SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-27 14:46:42 följande:

Heej tjejer hur går3 ? Någon som har testat sig än ?

Jag själv tänkt3 testa om några dagar

Tyvärr kom min mens nyss :( så lite nere nu. 10 dagar sen äl så det känns inte bra heller.

Håller tummarna för dig!
  • SweetCA

Jag tog dubbel kur förra gången men det blev ingen skillnad. Skulle ni gå tillbaka till enkel eller köra på dubbel igen? Måste börja på söndag så kan inte ringa o fråga! Han sa inget om antal.

• SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-30 14:19:40 följande:

Jag riskera och tog trippel denna gång eller man riskerar ju inte värsta grejerna bättre få en bebis eller två eller ingenting.. kör igång ta trippel så får du någon äggblåsa iallafall och större chans till gravidet

poprocks skrev 2018-12-30 16:18:07 följande:

Om dom ökade din dos till dubbel förra gången skulle jag fortsätta köra dubbel om inget annat sagts. Jag skulle själv inte öka dosen om jag inte fått tillåtelse att göra det.

Tack för input och tankar, hade nog kört på trippel om det inte funkat alls.

Tänkte mer om jag skulle ta enkel dos igen eftersom det blev äggblåsa båda gångerna, men de växer långsamt med.

Men jag går på dubbel som du säger poprocks. Eftersom inget annat sagts! Tack!

Hoppas på plus nästa test Poprocks!
  • SweetCA
    SweetCA skrev 2018-12-30 18:21:28 följande:

Tack för input och tankar, hade nog kört på trippel om det inte funkat alls.

Tänkte mer om jag skulle ta enkel dos igen eftersom det blev äggblåsa båda gångerna, men de växer långsamt med.

Men jag går på dubbel som du säger poprocks. Eftersom inget annat sagts! Tack!

Hoppas på plus nästa test Poprocks!

Plus för dig då :)
  • SweetCA
    biniis skrev 2019-01-03 19:42:01 följande:

Är det någon av er som tycker att mensen blivit annorlunda sen ni började med letrozol?

Jag blöder i typ 11 dagar nu. Blöder rätt så lite i typ 6 dagar sen ökar det på.

Så har jag inte haft förut. Skit jobbigt att behöva blöda så länge.

Ingen skillnad för min del. 11 dagar är ju jättelänge!
    Längtar efter en bebis skrev 2019-01-04 16:55:31 följande:

Tjejer jag är gravid tetas mig idag på bim dagen står gravid 2 3 veckor jag skakar och skriver

GRATTIS! GRATTIS! Vad härligt!
  • SweetCA
    poprocks skrev 2019-01-11 09:16:01 följande:

Då har man precis klivit ut från kliniken. Och denna gången har det inte gått lika bra som innan. Har två äggblåsor, en i vardera. Men dom är 3-4 och man vill ju att dom ska va närmare 20. Så ska tillbaka på onsdag. Konstigt att det gick bra dom två första kurerna å sen börjar det strula.

Ja visst är det konstigt...

Samma för mig, tar jätte lång tid för dem att växa. Ska in på måndag för vul
Svar på tråden Ägglossningstest, letrozol