• Mariiia83

Nidblödning?!

Precis det du beskriver har precis hänt mig med, började med blödning i söndags och imorse när jag vaknade var det borta. Funderar också om det var en nidblödning? Jag har alltid regelbunden mens, har aldrig fått en blödning tidigare innan mens. Man blir ju lite fundersam! Förvånad

• Mariiia83

Men precis. Jag ska ta ett test på söndag, då är det dags för mensen att komma. ????

Jobbigt att behöva vänta bara. Känns som att det är det enda man tänker på.

• Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 06:47:04 följande:
    Min ska komma på fredag, så tar ett då eller på lördag. Tog ett igår, men det var negativt. Har sån himla mensvärk som jag inte brukar ha innan mens så hoppas på att det är ett tecken :)
    Vad spännande! Hoppas att du får ett plus. Jag håller tummarna för oss båda! Skäms
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 16:36:04 följande:

Och nu kommer det inget mer på pappret :/

Men då! :( Slutade det blöda? Jag blödde mycket första dagen, avtog en hel del dag 2 och dag 3 var det pyttelite bara på förmiddagen. Sen nu har det inte hänt något mer förutom att det ilar till lite i magen emellanåt och sen har jag ont vid höger ljumsken också ibland. Ilar typ när jag går. Skumt!
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-11 07:26:40 följande:
    Ja det kom bara lite, liknade mensblod. Sen kom det lite till innan jag la mig, så satte in en tampong under natten. När jag tog ut den imorse var det ingenting på den, bara lite rosa flytning :/ Jag blir tokig på det här om jag ska vara ärlig.

Men idag ska jag inte tänka på detta med mens eller graviditet. Satte in min menskopp så får vi se helt enkelt i eftermiddag efter jobbet, håller på och bli tokig tror jag!!

Usch vad jag gnäller låter det som, absolut inte meningen!

Hur går det för dig? <3
    Jag förstår dig, man blir ju tokig tillslut. Det är ju det enda man tänker på hela hela tiden! Det går bra för mig, inga mer blödningar än så länge. Undrar om mensen kommer som den ska på söndag? Det är den stora frågan. Glad

Jag ska nog testa på söndag morgon, men samtidigt så vill jag inte testa utifall det är negativt och man blir besviken. Jag och min man har inte försökt att skaffa barn länge, vi har typ nyss börjat fundera på det. Så hände det här med blödningen och allt och nu känner jag att jag verkligen vill ha barn! <3
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-12 10:05:06 följande:

Och idag kom det en hel massa blod, så misstänker det är ett tidigt missfall eller något :( Men men bara och ta nya tag nästa månad och hoppas på det bästa!

Nej vad tråkigt! Rynkar på näsan Tänkte precis på dig, så loggade in för att se om du hade skrivit något.
  • Mariiia83

Mensen har inte kommit än, jag tog test i lördags som visade negativt. Efter det har jag inte testat något mer, tänkte vänta in och kolla om mensen dyker upp snart. ????

Hur mår du? ?

• Mariiia83

Jag har jätteont i ryggen, precis nere vid svanken. Har haft i kanske 5-7 dagar nu. Vet inte om det beror på något annat eftersom det inte har visat sig positivt på test än. ????

• Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-16 11:18:30 följande:

Nej det hade jag inte, men hade inte det när jag var gravid för 2 år sen :)

Vad skönt att du mår bra ändå. Det är som sagt bara att fortsätta tillslut händer det! ????????
  • Mariiia83
    Mariiia83 skrev 2018-10-16 15:41:29 följande:

Vad skönt att du mår bra ändå. Det är som sagt bara att fortsätta tillslut händer det! ????????

Oj, det skulle inte bli massa frågetecken efter! :)
  • Mariiia83

Jag väntar också på att den ska komma, varje morgon när man vaknar så hoppas jag att det inte har kommit. Får se imorgon då! :)

Svar på tråden Nidblödning?!