Kan man ha "mens" i början av graviditet?
Ja det var min fråga det?? Kan ju slänga in frågan vad en nidblödning är?
/Seafree
Ja det var min fråga det?? Kan ju slänga in frågan vad en nidblödning är?
/Seafree
ja man kan ha mensliknande blödningar i början av graviditeten..
Själv blödde jag varje måndag i tre veckor. Men ingen annan dag under veckorna..
ja man kan ha en mensliknande blödning
Nidblödning är när det kommer lite blod när ägget fäster i livmodern, händer omkring en vecka efter ÄL
Måndagar! Udda.... men det är ju den värsta dagen i veckan!
jag hade gärna velat ha mer info oxå.
Har småblött nu i fem dagar. Har bara behövt trosskydd.
Annars blöder jag rejält i tre dagar...
Men jag tog gravtest dagen innan mensen kom och det var ett minus...
Men min mens har aldrig gjort så förr...
ja varje måndag var det precis som första dagen på min mens.. bara lite lätt blödning.
Jag trodde det berodde på att jag just slutat med p-piller men icke..
Jag undrar oxå pga det.... jag har haft rosa/aprikosa på pappret när jag varit på toa i ca 5 dagar men endast lite grann så jag har trott att mensen skulle komma förtidigt och har gått med binda/trosskydd under den tiden! Och det började 6 dagar efter ÄL... så jag får väl hålla tummarna på nidblödning då! men jag träffar nog Fröken Röd på onsdag!
Jag har oxå funderat på det där lite. Jag brukar blöda i ca 5-6 dagar och sen brukar jag ha som bruna flytningar i ca 2 dagar, den här gången blödde jag som tusan i tre dagar och sen tog det tvärstopp. Inga flytningar, ingenting. Helskumt.
Någon som har någon aning om vad det kan ha varit?
hejsan
Jag var gravid i 5 veckan då jag började få flytningar som var rosa som sedan gick över till mörkare färg och blod, blev tyvärr ett missafall av det men bara blod i början ska visst vara normalt om det inte är för mycket!