• Anonym (förkrossad)

Lämnad HELT ensam

Min fästman sen sju år tbx har lämnat mig efter mkt bråk, jag är 24 år, har inte så bra ekonomi och jag har inga vänner. Vad fan ska jag göra? Vad skulle du göra för att gå vidare, må bra igen? Han har redan hittat en annan och varit intim med henne, vi gjorde slut för två veckor sen. 

• Svar på tråden Lämnad HELT ensam
  • Anonym (förkrossad)
    Meriall skrev 2018-10-09 17:57:18 följande:

Bor ni fortfarande ihop?

Nej jag flyttade till min mamma en timme efter han dumpade mig. 
  • Anonym (Gosh)
    Anonym (förkrossad) skrev 2018-10-09 18:02:00 följande:
    Nej jag flyttade till min mamma en timme efter han dumpade mig. 
    Men jösses då är du ju verkligen inte ensam!!
  • Anonym (förkrossad)
    Anonym (Gosh) skrev 2018-10-09 18:31:33 följande:

Men jösses då är du ju verkligen inte ensam!!

Min mamma och jag har ingen djup relation och hon vill inte att jag bor kvar länge.
  • Anonym (förkrossad)

Ingen som har någon ide vad jag kan göra för att starta om, vad jag kan hitta på?

• Anonym (anonym)

Fästman sedan sju år? Varför gifte ni er aldrig? Och varför förlovade du dig när du var 17?  

• smulpaj01
    Anonym (anonym) skrev 2018-10-09 20:03:47 följande:

Fästman sedan sju år? Varför gifte ni er aldrig? Och varför förlovade du dig när du var 17?  

Som 17 åring förlovar man sig med vem som helst som man just då är "dödskär" i, betyder inte giftermål.

Satsa på att skaffa boende och bra jobb så löser sig resten.
  • Anonym (förkrossad)

Herregud.....Vi förlovade oss när vi var 22, blev ett par id 17. Varför vi aldrig gifte oss? För vi är 24.

• Anonym (Hej)

Utveckla intressen, träna (påverkar mentala hälsan mer än man tror), sök nytt jobb, börja plugga, nätdejta t ex. Du är ung och har hela livet framför dig. Ta vara på det!

• Anonym (anonym)
    Anonym (förkrossad) skrev 2018-10-09 20:44:36 följande:
    Herregud.....Vi förlovade oss när vi var 22, blev ett par id 17. Varför vi aldrig gifte oss? För vi är 24.
    Vadå att ni är 24. Fattar inte. Varför är 24 ett hinder för att gifta sig? 24 är inte jätteungt. 

Är själv 24 ifall någon undrar. 
Svar på tråden Lämnad HELT ensam