• Martinsv

Prostatamassage

Hej,

Nån som är duktig på det eller har erfarenhet och har lite tips till en nybörjare? Både kvinnor o män

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Anonym (Bi intresserad)

-Gärna glidmedel eller saliv

-Börja med något finger och håll med lite tryck emot ringmuskeln 10-15 sec och för sakta inåt

-När hålet är lite vidgat byt då till en dildo eller någon stav

-Jag gillar när man penetrerar relativt snabbt men en del gillar mest och ha den i sig.

-Är det på en kille så kan du gärna suga kuken eller runka den samtidigt

• Anonym (Kille som älskar analt)

Ta det bara lugnt med mycket glidmedel, börja med ett finger, sen tar du större saker och stoppar in. En buttplugg är underbart då den sitter kvar under akten.

• Anonym (Ja)

Är det skönt med en prostatastimulator med vibrationer? ???? har aldrig provat men är sugen på att prova. ????

Ja har provat en naughty boysom vibrerar, den är skön, men ramlar ur alldeles för lätt.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Kille som älskar analt) skrev 2018-10-09 21:14:07 följande:

Ja har provat en naughty boysom vibrerar, den är skön, men ramlar ur alldeles för lätt.

Har du fått prostataorgasm?
  • Martinsv

Det blev mer tips i början på o komma in i baken. Det är inget problem. Är mer intresserad av själva tekniken att komma åt prostatan o framförallt att göra det skönt där...

Anonym (Undrar) skrev 2018-10-10 08:40:15 följande:

Har du fått prostataorgasm?

Det Kan ja inte svara på, utan ja får alltid bättre orgasm när jag eller min fru pillar i baken.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kille som älskar analt) skrev 2018-10-10 15:06:49 följande:
    Det Kan ja inte svara på, utan ja får alltid bättre orgasm när jag eller min fru pillar i baken.
    Ok. Inte orgasm av enbart prostatastimulering alltså. Men det är ju fantastiskt att man kan få skönare orgasmer på detta sätt.
  • Anonym (Ja)

Det är så jäkla skönt, orgasmen vara längre och det sprutar större mängder sperma. Blev helt slut i kroppen men vilken orgasm.!!?? frun runkade och mjölka prostatan med ett fingret och mycket glidmedel. ????

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Ja) skrev 2018-10-17 14:09:08 följande:

Det är så jäkla skönt, orgasmen vara längre och det sprutar större mängder sperma. Blev helt slut i kroppen men vilken orgasm.!!?? frun runkade och mjölka prostatan med ett fingret och mycket glidmedel. ????

Härligt att du upplevde detta. Var det första gången? Var det inte med vibrator alltså utan "bara" fruns finger?
Svar på tråden Prostatamassage