• Martinsv

Prostatamassage

Hej,

Nån som är duktig på det eller har erfarenhet och har lite tips till en nybörjare? Både kvinnor o män

• Svar på tråden Prostatamassage
  • New  Dawn
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-18 12:02:42 följande:

Fortsätter du att suga hela tiden eller når han orgasm bara av prostatastimulans?

Jag suger hela tiden. Prostatastimulansen förstärker. Ofta kommer han snabbt när jag väl ökar Prostatastimulansen. Brukar suga lite mindre /långsammare då, (efter hans önskemål) för det tycker han blir extra njutbart. Om jag suger för intensivt kan han komma så snabbt(för snabbt) att han inte hinner med att njuta lika intensivt.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Analer är ofräscht!)

Har haft ett par killar som velat ha det men har inte klarat göra det på dem. Testade en gång och fick då ytterst otrevliga konsekvenser av det:( Även min nuvarande tror jag skulle uppskatta det och drömmer om det men jag kan inte förmå mig till det eftersom jag äcklas våldsamt av analer och bajsdoft som jag tycker kommer fort man drar ut fingret eller närmar sig området. Rimming t ex är helt uteslutet, tror jag skulle kräkas om jag slickade nåns anal. Förstår inte grejen alls.Många killar har velat göra det på mig och det är upp till dem, men slipper helst både analsex, slick och fingrar i det området,

• Anonym (Undrar)
    New Dawn skrev 2018-10-18 12:07:57 följande:
    Jag suger hela tiden. Prostatastimulansen förstärker. Ofta kommer han snabbt när jag väl ökar Prostatastimulansen. Brukar suga lite mindre /långsammare då, (efter hans önskemål) för det tycker han blir extra njutbart. Om jag suger för intensivt kan han komma så snabbt(för snabbt) att han inte hinner med att njuta lika intensivt.
    Tror du att han skulle kunna komma också om du slutade suga helt och bara körde med prostatastimulans sista biten?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Analer är ofräscht!) skrev 2018-10-18 12:31:42 följande:

Har haft ett par killar som velat ha det men har inte klarat göra det på dem. Testade en gång och fick då ytterst otrevliga konsekvenser av det:( Även min nuvarande tror jag skulle uppskatta det och drömmer om det men jag kan inte förmå mig till det eftersom jag äcklas våldsamt av analer och bajsdoft som jag tycker kommer fort man drar ut fingret eller närmar sig området. Rimming t ex är helt uteslutet, tror jag skulle kräkas om jag slickade nåns anal. Förstår inte grejen alls.Många killar har velat göra det på mig och det är upp till dem, men slipper helst både analsex, slick och fingrar i det området,

Nej, man ska ju inte göra sånt man inte vill. Konstigt egentligen att källan till den kanske kraftigaste njutningen vi män kan känna ligger gömd inne i kroppen och kan nås bara bakvägen så att säga.
  • Anonym (Analer är ofräscht!)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-18 13:44:25 följande:
    Nej, man ska ju inte göra sånt man inte vill. Konstigt egentligen att källan till den kanske kraftigaste njutningen vi män kan känna ligger gömd inne i kroppen och kan nås bara bakvägen så att säga.
    Ja där det doftar som värst och kryllar av bakterier yuck!!
    Sorgligt för det är ju underbart att få varann att njuta maximalt.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Analer är ofräscht!) skrev 2018-10-18 13:54:33 följande:
    Ja där det doftar som värst och kryllar av bakterier yuck!!
    Sorgligt för det är ju underbart att få varann att njuta maximalt.
    Men ibland får man kanske avstå från den maximala njutningen och nöja sig med det som är möjligt. Hur viktigt var det för de killar som ville att du skulle göra det? Intressant att testa eller en självklar del av sexet?

Jag tror inte att min fru skulle vara så intresserad av det heller, men jag vet inte. Jag har inte begärt det.
  • lupus solitarius

För nya anal-provare, tänk på att analen består av 2 muskler. En som du har kontrol över och som du inte har.. Om du vill föra upp något analt så smörja in din anal och för upp ett fingerför att börja. Om du vill föra in en dildo (kuk)  i din anal så måste du du bestämma, känna och vara i kontroll. Tvinga ingen var ni inte vill!!

• lupus solitarius

För nya anal-provare, tänk på att analen består av 2 muskler. En som du har kontrol över och som du inte har.. Om du vill föra upp något analt så smörja in din anal och för upp ett fingerför att börja. Om du vill föra in en dildo (kuk)  i din anal så måste du du bestämma, känna och vara i kontroll. Tvinga ingen var ni inte vill!!

• lupus solitarius

Vill ge alla killar en stor eloge som provar eller leker med sin anal.
    Själv gör jag det och det är underbart. Men det finns en cancer som är mer dödlig än bröstcancer. Och det är protatacancer. Killar, var inte rädda att utforska er Prostata..

• New  Dawn
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-18 13:28:47 följande:

Tror du att han skulle kunna komma också om du slutade suga helt och bara körde med prostatastimulans sista biten?

Nja, jag tror inte det, och även om han skulle kunna, tycker inte han det är värt att hålla på kämpa med det, bara för att. Vi har gjort lite försök, men det skönaste är att jag suger samtidigt (eller möjligen runkar) så då gör vi det.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Man)
    lupus solitarius skrev 2018-10-18 15:38:51 följande:

Själv gör jag det och det är underbart. Men det finns en cancer som är mer dödlig än bröstcancer. Och det är protatacancer. Killar, var inte rädda att utforska er Prostata..

www.expressen.se/halsoliv/onanera---sa-slipper-du-cancer/

Motionera din prostata! Förena nytta med nöje.
  • Anonym (BBB)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-18 13:28:47 följande:
    Vad till för detta tråden. Bättre att låta bli att skriva då.
  • Anonym (BBB)
    Anonym (Analer är ofräscht!) skrev 2018-10-18 12:31:42 följande:

Vart svar på fel inlägg.
    Vad tillför detta tråden. Bättre att låta bli att skriva då.
  • Anonym (Undrar)
    lupus solitarius skrev 2018-10-18 15:38:51 följande:

Menar du att man skulle upptäcka cancer själv genom att känna på prostatan? 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Man) skrev 2018-10-18 16:41:07 följande:
    www.expressen.se/halsoliv/onanera---sa-slipper-du-cancer/

Motionera din prostata! Förena nytta med nöje.
    Här handlar det om utlösning, men jag har också läst att beröring av prostatan skulle vara nyttigt. Därför skulle homosexuella män ha en bättre prostatahälsa än heterosexuella, eftersom de förstnämnda oftare har sexuella aktiviteter som innefattar prostatastimulans. Jag vet inte om det stämmer och inte heller om det syftar på cancer eller andra prostataproblem.
  • HasseA

Jag har provat, och recenserat, några olika prostatastimulatorer. En del sitter inte kvar på egen hand (som någon skrev ovan), en del är för mjuka så de inte känns (och dämpar vibrationer, om de har några), en del missar målet (i alla fall på mig).

Man kan hitta mina recensioner här, så får man scrolla sig fram (eller söka i fritexts-fältet efter tex "prostata", det fungerar rätt bra): hasseochanna.wordpress.com/category/recension

Många är för stora för mig, får inte in dem alls.

Men min favorit, den enklaste modellen, den har jag använt en hel del. Den förstärker alla känslor, före och under sex, väldigt mycket, det går inte riktigt att jämföra med något annat. Den har jag provat här: hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/
    Jösses, för 4,5 år sedan! Otroligt, använder den fortfarande.

Svar på tråden Prostatamassage