Inlägg från: Anne74 |Visa alla inlägg
  • Anne74

IKEA beroende!!

26 april har nya IKEA i Sundsvall invigning.

• Anne74

missK: Jag jobbar på Ikanohuset och i gratis tidningen som finns överallt där ute stod det den 26:e. Någon rea vet jag inte om, nu har jag varit hemma en vecka med barnen så det kan ju tänkas att det kan ha kommit nån ny info. Det jag hoppas på, är att vi som jobbar i Ikanohuset får en förhandsvisning.

• Anne74

Ikea i Sundsvall har börjat med sin "lagerrensning". Dom ropade ut det i högtalarna hela fredagen, så jag har ingen aning hur mycket eller vad det är.

• Anne74

Tjohoo!!!!Om två veckor öppnar nya Ikea i Sundsvall. Längtar, den som väntar på något gott.........

• Anne74

Imorgon öppnar Nya IKEA i Sundsvall. Tjohoo!!!!!! Fast jag tror att jag väntar ett tag innan jag går in där. Hatar när det blir så mycket folk, folk blir som galna.

• Anne74

missK: Tror att dom kommer att ha öppet som förrut, vardagar 10-20
    helg:10-18

• Anne74

Jag jobbar i Birsta, Sundsvall, men åker inte dit när jag är ledig. Men imorgon börjar jag kl.11, så då tänkte jag gå in och kika på nya Ikea. Ska bli spännande, det är ju dubbelt så stort nu.

• Anne74

Nån som är nyfiken på nya Ikea i Sundsvall?

Jag var där idag, och det var så stort om man jämför med förut. Jättefint och man fick så mycket nya tips och ideer.

Dåligt med bra erbjudande.

Tips! Undvik att åka dit imorgon lördag (söndag vet jag inte). Hörde att det skulle komma så många bussar, att våran personalparkering skulle bli bussparkering. Hmmm, undrar vart man ska parkera då

Svar på tråden IKEA beroende!!