Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

IKEA beroende!!

IKEA beroende här med!

Dock har vi en 2½ timmes bilfärd till närmsta .. inget vidare.

MEN, nu i april öppnar nya IKEA i Sundsvall! Ett helt hus med bara IKEA! =) *lääääääääääängtar*

Å dessutom har vi nyss flyttat, var tvungen å beställa en ny säng å byråer från ikea så klart. å så fort de nya öppnat, då ska vi dit!! =)

• snöstjärna

Anne74: Det lät bättre än sista, för de e en söndag!
    Var har du sett den infon? å som sagt, nån rea innan? =)

• snöstjärna

Anne74: ÅH vilket lyx!! =)
    En annan bor i Ljusdal. Men är rätt ofta på IKANOhuset å shoppar! *hehe* Du kan väl hålla mej underättad?! =))

• snöstjärna

Vi åker ofta tjejekompisarna iväg =)
    Beroende på vad som ska handlas så varierar antalet =)
    Ska man ha möbler går de bara å åka två osv..
    Men de e skitskoj å åka med en kompis juh =)

Ska ner till Uppsala i morgon å ta IKEA oskulden där förhoppnigsvis! =) Ska ner på sjukbesök, men de blir nog IKEA efteråt =))

• snöstjärna

Nu har jag besökt min 6:e IKEA butik i Sverige.
    Shoppade dock inte allt jag ville ha pga. att jag åkte tåg. Men lite fick jag med mej! *myser*

• snöstjärna

Anne74: Den 9:e ska jag till Sundsvall på Ryggis, efter de måste jag bara kika in på nya IKEA! Hur länge har de öppet om vardagarna? 20?

• snöstjärna

Oh i går var jag å tog oskulden på nya IKEA i Sundsvall!

Ojoj! Himmelriket!
    Å fick med mej MASSOR! =) he he ...

Utemöbler (bord, bänk, två stolar), Köksbord med 4 stolar, Skohylla (till scrapping), 2 Malm sängbord, Stor korg (till framtida leksaker i hyllan i barnrummet), Utdragsskiva (monteras under pyssel/databordet), Knivkub/ställ, Matta, Pysselkasse, Pysselstativ, Flasköppnare (Skruvas fast på väggen ute på balkongen), Hushållspappershållare (till smides stången som hänger på väggen)

Svar på tråden IKEA beroende!!