Inlägg från: mimi72 |Visa alla inlägg
  • mimi72

IKEA beroende!!

Hej!! En till med IKEA-beroende!! Det gàr bara inte att jämföra med andra ställen!!
    Pris/kvalitet är helt klart bäst hos dom!! Och som gammal smàlänning är man ju prismedveten!! Vi har 15 min. till vàrt närmsta varuhus, det blir ca. 1 gàng i veckan som jag àker dit...jag är ju en desperate housewife!!!o när hemlängtan blir för stor är det bra med en liten tur till Ikea!!
    Utomlands har dom en svenskbutik med godis(bilar mmmMarabou m.m)
    Det är min lilla räddning!! Köpte tom. korvbröd till min sons kalas!!

Jag brukar àka med en kompis, har en granne vars hela familj är Ikea tokig(dom är fràn Laos!)

Ni ska bara veta vad Ikea är populärt här i Frankrike!! Pà söndagar är det helt hopplöst, köerna börjar pà pàfarten till mototvägen.....
    Oj, va sugen jag blev nu pà att kolla in vàrnyheterna !!!Blir kanske en snabbis i e.m

• mimi72

Nej, tyvärr har inte Ikea samma pris i alla länder! Oftast är det billigare i Sverige!!
    Tror att dom lägger sej i lite samma prisklass som övriga affärer i samma kategori.
    Här i Frankrike är möbler överlag dyrare än i Sverige. Vi har precis köpt ny skinnsoffa, o dom är mkt. billigare i Sverige...

Men ibland kanske det är pà andra hàllet.
    Har hört att Ikea Polen är absolut billigast i Europa!! Sà, vi kanske skulle ta oss en shopping tur dit!!

• mimi72

ming, va coolt!! Vilken Ikea var bäst dà?

• mimi72

tokiga tisdagar...det làter nàt!! 99 kr för ett bord!! Ja , verkligen helt sanslöst!!!

prova lite under nànstans där det inte syns sà mkt! men det tror jag att du kan..vi har lackat rent trä , o det blir bra!

• mimi72

köpte ocksà jättefint gardintyg för 2 euro metern!!
    Ska fösöka sätta in ett foto i galleriet pà mina fina gardiner!

• mimi72

Nej , det tror jag inte. Man kan ju lasera tvà ggr. Det blir nog bra!!

Lycka till!!

• mimi72

Imorgon bär det av till Ikea!! Igen... men nu var det ett tag sen sist!!

Blir nog inte sà mkt. handlat , har lillemannen med mej! Sà det blir väl mest att hàlla ögonen pà honom. Suck. Han älskar att klättra pà mattstaplar(!) tygstaplar(!) farlig är vad han är!!

Det värsta är att man känner hur ouppfostrad ungen är! Fastän det är det jag ägnar dagarna àt!! fostra sonen , alltsà, inte àka till Ikea!

Men lite utekrukor hade jag nog tänkt mej , badrummsmatta....ja , ni vet , lite smàtt o gott!

• mimi72

Bästa köpet!!!!!!!!!!!!

En störtful, illgul , resekudde. Ligger i ett litet käckt fodral, o helt perfekt att sätta i svanken pà làngresor!

Räddade mej fràn ischias i pàskas när vi reste med bil 150 mil!

Svar på tråden IKEA beroende!!