Inlägg från: Kickan Kim |Visa alla inlägg
  • Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • Kickan Kim

jo det är ju det.. taskigt att man har ikea i samma stad
    Sen slår jag mig i huvudet varje dag för att jag skaffade hemkrediten där... innebär ju att man kan handla när man vill!
    Jag tror att alla våra möbler kommer från ikea.. nej, förutom lillkillens möbler.. dom kommer från mor- och farföräldrarna
    men vad ska man göra.. IKEA ÄR BILLIGAST, enligt mig.. som mitt köksbord tex.. kostade _99 kr_ (!) slå det ni

• Kickan Kim

littletiger:
    ååå (avundsjuk) vill oxå ha hopen sängstomme men jag tar den billigare varianten.. (MALM) rätt snygg den med! Hoppade du på deras räntefria sängkampanj då?
    Jag ska dit nu innan kampanjen är över.. hehe.. [passa på passa på]

• Kickan Kim

nice jag ska nog köpa en bäddmadrass (behövs) och sen sängen, sängborden kanske en byrå oxå.

Jag tänkte inreda sovrummet i mellanbrunt, vardagsrummet i ek och köket i björk (pga att skåpsluckorna är björk).
    Någon som har ngn åsikt om detta? Jag tänker att det blir lite VÄL planerat, eller? (sambon är tyvärr helt ointresserad av inredning).

• Kickan Kim

oj.. har en undran.. köpte det här INGO köksbordet nu på ikea när det var tokiga tisdagar (endast 99kr), obehandlat massivt furu, har nu slipat och laserat det men undrar nu om man kan lacka ovanpå det? det blir ju märken bara man blåser på bordet

Vill ju ha en sån yta det är på färdig behandlade köksbord.. om ni förstår?!

• Kickan Kim

jo.. men alltså, jag har ju laserat det innan (ett lager) blir det liksom inte kaka på kaka då?!
    jo det var himlars billigt, mamma köpte två st bord (även fast hon har ett köksbord) "ifall att" hahaha

Svar på tråden IKEA beroende!!