• Anonym (Mia)

Svärföräldrarna skiter i mig

Efter 18 år lämnade min man mig på ett dåligt sätt det var enbart hans fel och beslut

Svärföräldrarna har alltid annars brytt sig om mig

Men trots att dom vet att jag är totalt knäckt och inte ens orkar lämna huset så har jag inte hört ett ljud från dem på över en månad

Inte ett sms, ingenting

Gör man så??

• Svar på tråden Svärföräldrarna skiter i mig
  • Anonym (Mia)

Han har i och för sig alltid varit mamma o pappas favoritbarn, förvuxen bebis trots 40 år

Så kan det vara så att dom inte vill erkänna att sonen är ett svin utan lägger skulden på mig trots jag är utan skuld

För att det är så dom fungerar??

• Anonym (M)

Dina svärföräldrar är trots allt din exmakes föräldrar och när allt kommer omkring kommer deras son i första hand. Att du mår dåligt är faktiskt inte deras problem, har du inga egna föräldrar?

• Anonym (Hmm)

Att det var hans beslut får du ta, men vad menar du med hans fel?
    De behöver kanske tid att landa i detta och väljer att stötta sin son just nu.

• Anonym (Ring dom)

Det är väl lite upp till svärföräldrarna om dom vill ringa dig eller inte. Skulle min sambo göra slut med mig hade jag inte velat att hans föräldrar skulle ringa mig trotts att vi har god kontakt idag.

Men du kan väl ringa dom? Dom kanske inte vet att du blir påverkad av att dom inte ringer?

• Anonym (Mia)

Ja han valde bort mig

Hade det varit min son hade jag sagt ta ansvar för din familj pojk!!!! Och smsat eller ringt min svärdotter och stöttat henne

• Anonym (Rere)

Låter konstigt, speciellt när du är världens oskyldigaste person som aldrig gjort fel och mannen är ondskan personifierad som innehar alla negativa egenskaper som finns.

Med denna objektiva bild tycker jag det låter underligt.

• Anonym (Mia)

Jag hade iaf stöttat svärmor om svärfar hade behandlat henne lika illa som hennes son gjort

Skäms dem kanske??

De har aldrig kunnat se sonens brister men snackar skit och dömer allt och alla andra

• Anonym (M)
    Anonym (Mia) skrev 2018-10-12 10:43:13 följande:

Ja han valde bort mig

Hade det varit min son hade jag sagt ta ansvar för din familj pojk!!!! Och smsat eller ringt min svärdotter och stöttat henne

Ja det är vad DU skulle ha gjort. Dina svärföräldrar är inte du och dom väljer sin son. Du får bara acceptera det.
  • Deceree1

Det kan vara så att dom vill höra av sig till dig och höra hur du mår men inte vet riktigt vad dom ska säga. Det är känsligt. Det kan också vara så att din föredetta har förbjudit dom att höra av sig till dig. Dom är säkert ledsna men osäkra på hur dom ska bete sig.

• Anonym (Mia)

Så att jag funnits för dem i 18 år och hjälpt dem med hur mycket som helst suddas bara bort och blir betydelselöst för att deras son en kväll gjorde ett dåligt val?

Om vi skulle bli ett par igen då eller bara ses på stan? Ska jag inte ens fråga varför de ignorera mig då? Denna tuffa tid.

Svar på tråden Svärföräldrarna skiter i mig